|
Subwoofer amok ved afspilning af Interstellar |
Besvar | Side 123 16> |
Forfatter | |
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-April-2015 kl. 10:22 |
Hej
Er der andre, der oplevede ved afspilning af Interstellar, der hvor de rammer det såkaldte wormhole, at deres subwoofer gik fuldstændig amok. Min sagde lyde den aldrig har lavet før. Det skal siges den er prof. kalibreret og som sagt så har jeg ikke hørt, at den har opført sig sådan før. Op til den scene var der ingen problemer... Spørgsmålet er om det skal sige sådan i den scene eller min subwoofer kapitulerede..... |
|
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm ok - jeg slukkede da det ikke lød sundt - kan være det er tid til en ny - den jeg har, har også udtjent sin værnepligt hvis det er, men må jo holde øje med om den gør det i andre film. |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har endnu ikke set filmen, den haves, så måske bliver der mulighed for det i aften, vil lytte på omtalte scene og høre hvordan det lyder, forventer dog ikke problemer. Den plejer at kunne sparke røv. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
submaniac
Super bruger Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
Funktioner
Tak(0)
|
Synes faktisk scene med black hole senere var endnu vildere var nær rystet ud af min sofa. Fedt.
|
|
kennethbrdk
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne så konstatere i dag at der skete noget med subben igår mens jeg så interstellar - den forvrænger stadig
|
|
runekc
Bruger Oprettet: 25-April-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 205 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mine subs gik også amok :) kører dog også med Audyssey....
|
|
dr gonzo
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan I oplyse et kapitel og en tidskode, så vil jeg da lige tjekke det ud, skal først se skiven d. 10. april, så jeg gider ikke spole den igennem før da.
kennethbrdk >>> det lyder ikke godt at din sub stadig forvrænger lyden, den er desværre nok gået sig en tur. |
|
kennethbrdk
Funktioner
Tak(0)
|
Jeps tror jeg også, skal flytte om 2 mdr så venter med at købe en ny.
|
|
karula
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
runekc
Bruger Oprettet: 25-April-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 205 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja :)
|
|
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg så den i imperial. Lyden er lavet sådan at det lød som om panelerne på væggene raslede og klaprede. Hvis jeg havde hørt det herhjemme ville jeg også have været betænkelig. Prøv med ørebøffer for at tjekke lydsporet.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Godt med lidt advarsel, så en subwoofer ikke kobles på ved afspilning af Interstellar.
|
|
Besvar | Side 123 16> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |