|
S : Yamaha YSP-1100 Soundbar |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Ticonderoga ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2017 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-August-2017 kl. 16:02 |
Jeg har denne soundbar som er kommet i overskud efter en flytning.
Den har været brugt minimalt og fungerer som den skal og jeg har fjernbetjeningen, men ellers er der ikke yderligere tilbehør. Kom med et bud ![]() Befinder sig i Vejle
Redigeret af Ticonderoga - 01-August-2017 kl. 19:56 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6331 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må jeg anbefale, at du sætter S: foran... Så kan man se, at det er en salgsannonce
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Ticonderoga ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2017 Status: Offline Point: 7 |
Tak. Er hermed gjort
![]() |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Mindstepris? Modellen er jo over 10 år gammel.
|
|
![]() |
|
Jeg har ikke nogen mindstepris, så kom gerne med nogle bud
|
|
![]() |
|
Nilloviz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2016 Sted: Dk Status: Offline Point: 105 |
Kunne du ikke give lidt mere information, såsom hvor gammel den er, hvor den er købt, nypris, hvordan og hvorfor den er brugt minimalt osv.? Fulgte der andet tilbehør med fra ny? Såsom mikrofon til opsætning?
Overvejer lidt at smide et bud, men det er svært at fornemme, hvilket prisleje der forventes. Ved godt du ikke har nogen mindstepris, men der må være et forventet cirka prisleje?
Redigeret af Nilloviz - 03-August-2017 kl. 08:37 |
|
![]() |
|
Jeg kan ikke huske det helt præcist. Jeg mener den er købt hos Komplett omkring 2009-10.
Den er brugt minimalt da vi fik børn kort efter den blev købt. Manual, fjernbetjening og mikrofon fulgte med da den blev købt. Mikrofonen har jeg lige fundet i en kasse, så den haves også til indstilling. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
jeg byder sgu en 100 kr. seddel afhentet i weekenden.
|
|
![]() |
|
Nilloviz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2016 Sted: Dk Status: Offline Point: 105 |
Ja, nu hvor der ikke er nogen mindstepris, så smider jeg da også gerne et bud.
200 kr.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
300,- og kan afhente i weekenden
|
|
![]() |
|
400
|
|
![]() |
|
Jeg går ud fra at det er afhentet? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |