|
Panasonic EZ950E og EZ1000E ejere |
Besvar | Side 123 11> |
Forfatter | |||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-September-2017 kl. 13:58 |
||
Jeg ved fra sædvanligvis pålidelig kilde, at der udover mig selv, er ejere af ovennævnte TV-modeller her på recordere.dk.
Jeg synes at det kunne være både spændende og givtigt hvis vi kunne hjælpe hinanden med fiduser, erfaringer og oplevelser. De nævnte Panasonic modeller er relativt avancerede, har meget til fælles. Måske sidder nogen af jer inde med viden osv., som kunne komme andre til gode. Så kom frit frem med Jer
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
siccio
Super bruger Oprettet: 21-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De er vel ikke mere avancerede, kontra VW vs Audi indenfor biler?
Det lyder jo næsten som de er det rene raket videnskab. Ikke for at støde hverken Panasonic eller Audi ejere. |
|||
Fippo
Pause fra forummet Oprettet: 08-August-2017 Status: Offline Point: 82 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er en VW ligeså godt lavet som en Audi og er Skoda lavet lufeså godt som VW
Altså er en VW golf en god bil ? Får man lidt bedre kvalitet for pengene end i de lidt billigere konkurrenter fra Peugeot osv. Eller er det bare tysk overpris |
|||
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tip 1# Ønsker du god lyd, så tænd din soundbar
|
|||
tclange
Bruger Oprettet: 15-Maj-2005 Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har EZ950E Som jeg er glad for, har lidt prob med studder som forhåbentlig snart bliver rettet via en update
|
|||
Panasonic 65" HZ2000,Yamaha SW050
|
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er sørme godt at høre. Ja, studder skulle blive løst. Bare pudsigt at jeg ikke har set det på mit EZ950. Nå ja, til gengæld har jeg så Yellow Tint, og derfor bliver mit TV byttet. Synlig Yellow Tint er formentlig ikke et Panasonic problem, for det kendes også fra Sony OLED og LG OLED. De 3 fabrikater har én ting til fælles, nemlig LG paneler. Vi hørs.
Redigeret af Hother - 25-September-2017 kl. 11:15 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
ole post
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
syntes da lyden i ez 1000 er god, ville ikke investere en soundbar, så hellere tænde op for sit surround anlæg
|
|||
Ole Hansen
|
|||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nogen ser stutter, andre gør ikke. Hvis du hører til i den sidste gruppe, så vær du blot glad for dét. |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Min oplevelse af EZ950 blev ødelagt efter ca 30 sek, da jeg så fænomenet første gang, og det fortsatte med ca 30 sek mellemrum.
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg ville såmænd være mere begejstret hvis jeg ikke havde set Yellow Tint, I virkeligeden undre jeg mig over, at ikke flere med LG 2017 paneler ikke melder ind omkring den fejl, som åbenlyst er synligt i mange tilfælde. Og det er som jeg har forstået det, ingen sjældenhed. Men okay, hvis folk ikke ser den fejl og ikke generes af det, så er det jo fint, men billede nørder er de i det i det mindste ikke
|
|||
|
|||
tclange
Bruger Oprettet: 15-Maj-2005 Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nørder måske 🤔Jeg er heldigvis ikke hårdt ramt af yellow Tint og hvis jeg ikke havde set på test billeder fra youtube
tror jeg ikke jeg ville have lagt mærke til det i dagligdagen måske det findes i flere grader. Og hvis jeg bevidst stirre når der kommer noget med sne kan jeg da godt se lidt men ikke noget som genere i dagligdagen Vi har forskellige øjne nogle oplever jo også studder og andre ser det ikke Men bliver spændende at hører om den nye model er bedre |
|||
Panasonic 65" HZ2000,Yamaha SW050
|
|||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
||
Yellow Tint kan bestemt være i et forskelligt omfang - og så lidt, at det ikke genere. Mit "Tilfælde" var et af de mere grelle. Men det bør, synes jeg, ikke være der på et så dyrt TV, uanset hvem der står som producent.
Redigeret af Hother - 26-September-2017 kl. 10:55 |
|||
|
|||
Besvar | Side 123 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |