|
Avatar-sequels koster 1 mia. dollars |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-September-2017 kl. 16:33 |
||
Ja, du læste rigtigt... 1 f#cking mia. dollars Der er sgu da ingen andre end Cameron selv, der vil se de film Tænk på, hvor meget elendighed man kunne udrydde med så mange penge Føj Redigeret af jake51 - 27-September-2017 kl. 16:34 |
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
du er dygtig - prøv at slå op hvor mange penge den kradsede ind. og 1mia USD er ikke engang særligt meget. Det er vel egentlig snart gennemsnitspris for blockbuster actionfilm i øjeblikket. - At du ikke kan lide Avatar er op til dig. - jeg har nydt den adskillige gange. Så fordi du ikke kan skal du ikke generalisere.
Men for lige at hjælpe dig, havde den oprindelige film et budget på lige under 300mio usd. - tilbage i 2008-9 var det en pæn sjat penge for en "film" - den har så tjent 10x det ind og ligger så stadig ubetinget som nr 1 på listen over mest indbringende film i historien, så din holdning må du nok hellere holde for dig selv. Du er vist en kende i mindretal.
|
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
||
Det bringer gennemsnitsprisen på niveau med Captain America: Civil War, Harry Potter and the Half-Blood Prince, Batman v Superman: Dawn of Justice, The Hobbit: The Battle of the Five Armies, Fast & Furious 8, og der er mange andre film i nærheden.
Altså et meget normalt budget for en moderne actionfilm. |
|||
![]() |
|||
skandshus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2010 Status: Offline Point: 262 |
||
jeg er mere nysgerrig efter hvilken type elendighed du mener man kan udrydde? Hungersnød? jeg kan garantere dig for at der er brugt MEGET MEGET MEGET mere end 1 Milliard på det indtil videre og det er sku ikke udryddet endnu. Men jeg tænker du måske har noget hemmelig viden vi andre ikke er i besiddelse af siden du kan ved man ligefrem kan udrydde noget elendighed.
|
|||
![]() |
|||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
||
For 1 Milliard kunne man nok hyre en rigtig god snigmorder der kunne sætte en kugle i hovedet på Kim Jong-un. Det ville da udrydde en masse elendighed...
![]() |
|||
![]() |
|||
skandshus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2010 Status: Offline Point: 262 |
||
Det er sku ikke sikkert. vi ANER rent faktisk ikke hvordan folkene har det. det er/var den samme snak om Gaddafi, vi aner reelt set ikke hvordan han er udover hvordan medierne har valgt og fremstille ham.. det samme med Hussein... vi ved nogle ting, men vi aner ikke hvad der ligger bag og hvem. Det er masser af gange blevet bevist at USA har haft fingeren med i det hele. Så for en milliard er jeg sikker på også ku henrette præsidenten, men det udrydder ikke nødvendigvis elendigheden.. Så vidt jeg ved er der stadig elendighed i både iran/irak/afghanistan osv osv :) Men olie pengene kan vi self godt bruge. :)
|
|||
![]() |
|||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
||
Teksten og brugen af
![]() |
|||
![]() |
|||
||
LOL
den fattede jeg ikke.
|
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
||
Jeg og min familie har nu nydt godt af Avatar, og glæder os over der bruges penge på det igen.
Fik du det forkerte ben i morgenkaffen i går? |
|||
![]() |
|||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
||
Så det er ikke kun mig ; ) Er pjattet med store flotte blockbusters: Terminator og The Abyss er blandt mine yndlingsfilm Men Avatar er bare et dårligt remake af Danser Med Ulve (skift indianere ud med blå aliens), så hvad skal vi med fire sequels? Det virker bare som et slemt spild af penge Det er så min mening |
|||
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
||
Leder man længe nok på nettet kan man finde enhver holdning om hvadsomhelst. Avatar-filmene har i det mindste et budskab.
"Ghost In The Shell" kostede $110 millioner at lave. Dér kan du fandme snakke om spild af penge. |
|||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|||
![]() |
|||
||
Smag og behag Ghost in the Shell er klart bedre end Avatar Men vi bliver aldrig enige, og det er fint nok Nok fra mig i den sag
|
|||
Mikael Simpson |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |