|
Viasat via Waoo |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
karkov
Super bruger Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Oktober-2017 kl. 16:08 |
Er der nogle der har Viasat gennem Waoo der kan svare på dette?
Vil lige høre om der er færre HD kanaler med Viasat pakkerne hos Waoo end deres egne pakker? Er fx. Kanal5 i HD med en Waoo Viasat pakke? |
|
Kand
Bruger Oprettet: 04-Marts-2014 Sted: Arhus Status: Offline Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Antallet af HD kanaler er ca det samme som Waoos pakker. Kanal 4, Kanal 5, 6eren, Canal9 er i HD. DR's og TV2's kanaler er alle i HD og en del andre. |
|
Søren Ingemann
Super bruger Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bemærk dog, at hvis du skal have Viasat-pakken via Waoo, så skal du have en boks til samtlige tv i huset. Der kan du ikke distribuere som DVB-C (hvilket man kan hvis du bare tager Waoo's egen fuldpakke). Rimeligt nederen - og årsagen til at jeg ikke har taget skiftet fra YouSee coax.
|
|
karkov
Super bruger Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svarene.
Jeg har i dag Viasat via parabol og har ikke mulighed for coax. Vi for langt fiber ind til sommer. Jeg er bare træt af at se pixel fodbold på kanal 5 da den er i ringe kvalitet via parabol hos Viasat. Så det lyder godt at de er i HD via Waoo |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er der råd for. Enten en større parabolskærm eller finindstilling af den eksisterende. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
karkov
Funktioner
Tak(0)
|
Nu mente jeg ikke at mine modtage forhold er dårlige. Mere at de sender et vold komprimeret signal ud til os på kanal 5. modtager fint tv3+ i hd
Redigeret af karkov - 11-Oktober-2017 kl. 09:33 |
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har brokket mig til Viasat over det samme, og fik af vide at fra januar/februar bliver alle kanaler ændret til kun at sende i HD.
|
|
Brian E
Bruger Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 236 |
Funktioner
Tak(0)
|
Double post.
Redigeret af Brian E - 11-Oktober-2017 kl. 13:53 |
|
Brian E
Bruger Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 236 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var da dagens gode nyhed, men jeg er så tilpas uimponeret af Viasat, at jeg vil se det, før jeg tror det.
Jeg er som OP nemlig også umanerlig træt af at se fodbold i elendig kvalitet, og i disse tider kan det ikke passe, at man skal spises af med den slags, når man betaler en mindre formue. |
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja, jeg vil også se det før jeg tror det, men de har vist fået rigtig mange klager over kvaliteten på f.eks canal 5, og i sær canal 9.
I dag hvor næsten alle har min. 55" er det jo håbløst at se på. og for mig som ser alt fodbold på projektor(130") så er det endnu værre. |
|
karkov
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for info, jeg må se hvordan det ser ud når jeg har fået fiberen
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har den store Viasat pakke med Viaplay i, kan du jo prøve om det er bedre.
Der ligger det meste sport også tilgængelig.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |