|
Opgr. win 10, minus bluetooth |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
herognu
Super bruger Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Januar-2018 kl. 19:52 |
Min bærbar Lenovo B560 er født med win 7. Efter at den blev opgraderet til win 10 forsvandt bluetooth funktionen.
Den mangler også i kontrolpanel og det er som om den blev afinstalleret. Jeg har opgivet at få fat på Microsoft. Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre?
Redigeret af herognu - 26-Januar-2018 kl. 19:53 |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du checket om der er driver hos Lenovo?
|
|
herognu
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan gør jeg det?
|
|
herognu
Funktioner
Tak(0)
|
Okay er nu ved at downloade en driver og så ser jeg om den virker.
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lenovo har noget som hedder system Updater. Den henter drivere og software til din datamat.
|
|
herognu
Funktioner
Tak(0)
|
Der blev ikke fundet nogen bluetooth enhed? Hmm enheden virkede altså før opgraderingen, så hardware mæssigt må den jo stadig være der?
Redigeret af herognu - 26-Januar-2018 kl. 20:54 |
|
herognu
Funktioner
Tak(0)
|
Her er hvad jeg kan finde: Hvordan finder jeg ud af hvilken update det er?
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at downloade og installere den du linker til? Ser rigtig ud
|
|
herognu
Funktioner
Tak(0)
|
Der er ingen Bluetooth i enhedshåndtering.
Jeg har som foreslået været inde på Lenovo og downloade bluetooth driver og installere den, men intet hjalp det?
Det er altså underligt når det virkede før opgraderingen til win 10? |
|
0leDK
Funktioner
Tak(0)
|
Ja men prøve at installere den system updater du linker til. Den kan nogle gange hjælpe.
|
|
herognu
Funktioner
Tak(0)
|
Jep det hjalp ikke. Jeg fandt ud af, at der er et Bluetooth fejlfindingsværktøj på computeren og programmet siger at bluetooth ikke er tilgængelig på denne enhed og at jeg skal bruge en ekstern adapter. Det kunne lyde som om bluetooth hardwaren er gået i stykker eller hvad? Det kan være jeg skal købe en ekstern bluetooth adapter og se om den kan spille med den.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der noget ukendt i enhedshåndtering (med udråbstegn ved)?
Din notebook er 7 år gammel, det kan være at der ikke er drivere til den. Klaus |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |