|
Downloade fra Channel4 ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
vonOle ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2007 Sted: Sdr.Jylland Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Maj-2018 kl. 21:27 |
Hej,
Jeg vil vældig gerne downloade en udsendelse som er "frit tilgængelig" på Channel4. Der er bare lige den hage, at man skal have engelsk jord under fødderne for at gøre dette ![]() Jeg har foreløbig bogmærket den i TV4ever, og min tanke var i første omgang, at grave mit gamle software "Surf Anonymous Free Pro" frem og bruge det. Imidlertid får dette mine Norton/Malwarebytes lamper til at blinke, og så vidt jeg husker, virkede det heller ikke særlig godt dengang. Har I en god idé til hvordan jeg kan downloade udsendelsen fra Channel4 ? ![]() Ole
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5331 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger
til at se BBC udsendelser i ny og næ. Du kan prøve gratis i 14 dage
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10507 |
Jeg troede den form for geoblocking blev ophævet indenfor EU for en måneds tid siden. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
Hej. Er der ikke noget med at EU reglen ikke gælder for Free to Air TV Stationer? Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
vonOle ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2007 Sted: Sdr.Jylland Status: Offline Point: 95 |
Den ser spændende ud ![]() Jeg kan se i intro-videoen, at man skal ind og justere på en række parametre - er det noget som automatisk stiller sig tilbage, når man slukker for smartdnsproxy igen ?
|
|
![]() |
|
Jeg har nu installeret "Smart DNS Proxy", og fulgt install.vejledningen til punkt og prikke.
Det gik faktisk både fint og nemt, men det var selvfølgelig for godt til at være sandt, for min router skulle naturligvis gøre knuder... ![]() Det er en D-Link DIR-868L Chat-supporten rådede mig til at ændre følgende i opsætningen: Please do change your DNS server IPs to 54.183.15.10 and 54.93.173.153 (det har jeg gjort) Also can you check for any IPv6, DNS Relay, UPnP or Unicasting features on your router, if you happen to find any, kindly disable them and restart your router. It may differ with every device so please do check every router panel for those options. Save the settings and restart your router (unplug for 5 minutes). Afterwards please do log in on your Smart DNS account and reactivate your IP address. Er dét nogle ændringer som kan skabe problemer på anden måde fremover, eller kan jeg roligt gå ind i routerens opsætning og foretage disse justeringer ? Tak for svarene ![]() |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5331 |
Jeg har kun ændret på PC'er (Win 8.1 og 10) efter denne vejledning:
http://support.smartdnsproxy.com/customer/portal/articles/1338468-windows-8-setup-for-smart-dns-prox Med Sverige 46.246.29.69 som primær og Irland 54.229.171.243 som sekundær Så ingen ændringer på router for mig.
![]() Redigeret af JørgenT - 25-Maj-2018 kl. 09:16 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Virkelig mærkeligt.. nu lykkedes det at grave alle de små flueben mm. frem i routeren, og få dem indstillet efter alle smartdnsproxy-supportens forslag, og intet hjælper
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Ja ja, bare fordi ens router-firmware var fra 2013 skal man vel ikke ha' smæk!
![]() Nu virker det ihvertfald ![]() (Så er det bare pragtfuldt, at den udsendelse som jeg gik efter, af en eller anden årsag ikke kan optages af TV4ever, men kun afspilles på skærmen) lol - men jeg lærte da min router bedre at kende.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Måske skal du bare have dit gamle program frem fra skuffen igen. Hvorfor brokkede dit antivirusprogram sig egentligt over det? Måske, du bare skal slå Realtime-Protection fra imens du installerer - dette skal man gøre ved nogle installationer, fx når man installerer mobilt bredbånd, og også, hvis Windows-opdateringer ikke vil lade sig installere.
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
Hej. Hvis du kan se programmet, ville jeg prøve at downloade det med YouTube-DL. Her er et link til den side med mit indlæg, hvor jeg beskriver hvordan jeg selv kom i gang med YouTube-DL. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 26-Maj-2018 kl. 08:25 |
|
![]() |
|
Måske fordi at den install.fil som jeg gravede frem fra en backup var mindst 4 år gammel og outdatet. På deres hjemmeside http://www.surfanonymous-free.com/get-pro.html er der ingen download links som virker, og supporten svarer ikke. Surfanonymous husker jeg også som meget hakkende og langsommelig, - så ikke liige førstevalg til streaming mere
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |