|
Anbefaling af lille subwoofer |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
ekelund
Guld medlem Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1420 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Juni-2018 kl. 19:08 |
hej alle , søger en lille subwoofer som har lidt mere power end min Kef htb2 , placeringen er ikke optimal , men kan ikke placeres anderledes , den nye sub må maks være 30cm bred
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville kigge på Earthquake MiniMe subwoofere. Små subwoofere har store begrænsninger men Earthwuale har gjort hvad der skal til for at overkomme det lille kabinet.
|
|
HenrikN
Bruger Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du set Artcoustics? Jeg har den model med 2 stk 10" og er meget overrasket over hvad det lille kabinet kan levere. Den kan også hænge på væg. Søg på: artcoustic diablo x2 subwoofer
|
|
Mvh
Henrik Nielsen |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at se om der ikke er en forhandler i dit området der har en Dominion 108 fra JL Audio som du kan låne med hjem. Subben er af trykkammer typen og er nem at integrerer. Har selv et par subs fra JL Audio, dog lidt i en større udgave. Men størrelse vs ydelse var også et parameter i min opsætning, faktisk det vigtigste. Jeg havde faktisk et ret så bredt udvalg af subs med hjem for at lytte. Et rent helved i øvrigt men det bar frugt forskellen i mellem de forskellige subs var ret så omfattende. Min stue er med stor udgang til køkken alrum i den ene side, og samtidigt har jeg loft til kip ca. 4.3m op og det giver lidt udfordring. Men det virker, og der er knald på. Redigeret af Potter - 22-Juni-2018 kl. 12:01 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Random_Hero
Super bruger Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
Funktioner
Tak(0)
|
måske denne her, da den er højere og lidt smal:
|
|
armani-thomas
Guld medlem Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Funktioner
Tak(0)
|
Stemmer også på Arendalen selvom den fylder lidt mere. Har dog kun erfaring med deres sub 2, men den spiser B&W DB 1'ere til morgenmad.
Redigeret af armani-thomas - 22-Juni-2018 kl. 14:11 |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det nytter jo ikke med en Arendalen når trådstarter skriver maks. 30cm i bredden
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Funktioner
Tak(0)
|
JL Audio er måske ikke så kendte herhjemme, men det er subwoofere fra allerøverste hylde, og selvom de ikke er de billigste, leverer de absolut varen, også når man sætter ydelsen op mod prisen.
De bliver udviklet og fremstillet i USA, og de går konstant efter at være det bedste indenfor subwoofere og car-audio. Det er dog en skam, der ikke er plads til mindst en 10", da det er her, det sjove rigtigt begynder...
Redigeret af Supergris - 22-Juni-2018 kl. 15:22 |
|
ekelund
Guld medlem Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1420 |
Funktioner
Tak(0)
|
tak for input , er der nogen der kender til den lille 8" fra xtz ? Denvfra JL ser også spændene ud
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske tager jeg fejl, men subwooferens placering er da ikke så vigtig?
Den kan da lige så godt stå ved sofaen Så er det bare et længere kabel Redigeret af jake51 - 22-Juni-2018 kl. 16:06 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
armani-thomas
Guld medlem Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Funktioner
Tak(0)
|
En enkelt 10" og "sjov" hører da ikke til i samme sætning så skal der brydes nogle naturlove først
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du tager fejl :) Subwooferplacering er ekstremt vigtig - når det så er sagt, kan det sagtens være, at subwooferen spiller bedre ved sofaen end den gør et andet sted. Så på den måde er placeringen ikke så "låst" som f.eks. venstre front.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |