|
Fluer igenigen |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juli-2018 kl. 12:13 |
Hej
Købte et Sony KD XE759005 tilbage i februar, igår opdagede jeg en stor fed flue bag glasset. Umiddelbart kan jeg kun se en, til gengæld er den så stor at jeg undrer mig over hvordan den har fundet vej. Jeg har reklameret til Power som til gengæld har givet mig dette svar:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tusind tak for din mail. Umiddelbart er det ikke normalt en reklamations sag når der er kommet en flue i tv´et. Det er dog super uheldigt, og derfor anbefales det at tage direkte kontakt til Sony, der også har kørende service, så de kan komme ud og besigtige produktet. De kan kontaktes på 70112105 - og så kan i sammen finde en dag der passer dig at de kommer ud og kigger på dit fine tv. Du ønskes en rigtig god dag. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Egentlig er jeg tæt på bare at acceptere den sidder der, og er sikker på resten af familien slet ikke vil opdage den, men nu har jeg set den og kigger hele tiden når der er lyse baggrunde om den stadig er der............ Hvis i vil se hvor stor den er: https://www.dropbox.com/s/encchkqrhpr6cz5/2018-07-22%2019.44.35.mp4?dl=0 Skal jeg fastholde det er sælgers ansvar at undersøge varen og tage kontakten herfra til Sony osv. Eller er problemet så "lille" at jeg skal forsøge at glemme den? hvad anbefaler i?, jeg er klar over det måske er den "mindste" sag ud af mange med flue problemer, men som sagt, jeg kan ikke lade være at kigge på den! Hvis man ved hvor den sidder er den meget tydelig og kan tydeligt ses på 4 meters afstand, kan du finde den :-)? : Redigeret af ridderdk - 23-Juli-2018 kl. 12:25 |
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du må nok hjælpe lidt til her, for jeg kan ikke få øje på noget.
carsten |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lige over et "a", men er meget tydeligere i video |
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hmm, jeg kan stadigvæk ikke se noget.
carsten |
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det over a i Google play?
|
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, men se videoen, her er det meget tydeligere
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan heller ikke se noe - kan godt se det i videoen, men der er teksten også blæst så voldsomt meget op at det ikke giver noget som helst indtryk. - og nej - du kontakter sony's support så de kan sende en supporter ud og se på det. længere er den ikke. Jeg er egentlig hvem der har skylden. - lav dog 3min's arbejde selv i stedet for at blive irriteret på en eller anden leverandør!
Det samme gælder hvis du køber en highend DELL monitor - al kontakt foregår via producenten da de har onsite support på. Det kan forhandleren ikke honorere, og du er langt bedre til at forklare fejlene i telefonen. OG du optimerer tiden ved at gå direkte.
|
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sony kører ikke hjem til kunder det er simpelthen fantastisk at power stadig siger det, det lovede de også mig da jeg havde problemer med min forrige skærm . Den bliver hentet af service gruppen ( det Mener jeg de hedder x) er der kommer noget ind under skærmen skal du på ingen måde bare leve med det. Det er en defekt skærm og. Den skal ombyttes/repareres Der en go tråd lige nu over på flatpanels Og kunden fik ombyttet sin skærm Det er dog hos elgiganten, men eller opret en sag hos forbrugerstyrelsen
Mvh Michael
|
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej lad power passe deres job det er altid nemmere at sende lorten Videre . Selv om sony siger nej så kan power jo trylle hvis de vil.. Elgiganten følger åbenbart reglerne hvad angår tordenfluer
Mvh Michael |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
https://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=2&t=41778&view=unread#unread
Fortæl dem om den her tråd evt Mvh Michael
|
|
![]() |
|
loveduck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har igennem Elgiganten fået ombyttet to Sony 55XC8505 på grund af fluer bagved glasset. Jeg har nu et Sony 55XE9005 uden fluer, men det er sikker blot et spørgsmål om tid. Jeg afleverede selv mine fjernsyn i Elgiganten, da jeg bor 5 minutter derfra, og så vil Sonys teknikker have 500 kr, hvis "fejlen" ikke var dækket af reklamationen. Jeg turde ikke tage chancen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |