|
Pana 50VT50Y(plasma) eller 55EZ950E |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-August-2018 kl. 17:36 |
|
Jeg er i overgangsfasen ved at skifte mit (gamle) men velfungerende 46" plasma ud. Jeg har kigget på et brugt plasma, som nævnt i overskriften, men er meget i tvivl om det er det rigtige at gøre. Jeg har altid været utrolig tilfreds med plasmateknologien, men da OLED er kommet ned i et mere fornuftigt prisleje, er det måske bedre at skifte til den nye teknologi, samt gå lidt mere op i størrelse. Prismæssigt vil det være 3 gange dyrere at skifte til OLED, men 3500.- er trods alt noget for et brugt plasma. Kan i mon hjælpe mig til at træffe den "rigtige" beslutning ?
Redigeret af Skywalker - 11-August-2018 kl. 17:37 |
||
![]() |
||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
i mine øjne er vanvittigt at give 3500 for et brugt plasma især i lyset af du får et oled der er længder bedre til 7999kr.
Jeg var selv glad plasma Panasonic bruger
|
||
![]() |
||
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
|
|
||
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
3500 for en brugt plasma-skærm med en alder på over 5 år? Glem det. Hvilke fordele taler for en brugt plasma udover en (høj) brugtpris, som jo ikke en gang kan kaldes for en fordel?
Spar pengene op og køb dig en OLED. De er, som du selv skriver, langt nede i pris nu, men der er tale om sidste års paneler, så det er med at slå til inden de er væk.
|
||
![]() |
||
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
|
Tak for jeres uforbeholdne input
![]() Så skal jeg bare lige have overbevist "overkommandoen" om det. Ha' en god aften 🍺
|
||
![]() |
||
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
|
Panasonic Z1 54" Plasma - Evt ku du lave en aftale. Med den bruger. Der. Overvejer at skifte hans plasma ud
Mvh Michael
|
||
![]() |
||
|
Undskyld, men jeg er ikke helt med ?
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5342 |
|
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
|
Tak for hjælpen Jørgen
Det gik lidt hurtigt
![]() |
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
Der er da jævnligt pioneer 5090 til salg her for omkring en tusse, nogle gange mindre....
|
||
Ning
|
||
![]() |
||
|
Jeg har lige været i "Power" for at kigge på Panasonic 55EZ950E, og jeg må ærligt indrømme at jeg blev bjergtaget ![]() Nu venter bare det sværeste,,,, at overtale finansministeren ![]() Ha' en god søndag
|
||
![]() |
||
|
Pyha .. Held og lykke med forhandlingen
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |