|
Hvad gør i med billeder? |
Besvar | Side 123 7> |
Forfatter | |||
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-September-2018 kl. 12:07 |
||
Hej,
Jeg søger lidt råd. Jeg har stort set max'et min hukommelse ud. Jeg har pt. alt liggende på min tlf. så jeg gør altså ikke brug af min iCloud til billeder og videoer. Jeg betaler for 200 gb. men bruger den sammen med min Mac. Normalt ligger jeg mine billeder og videoer ind på min mac og bruger Timemachine som backup til min NAS og en clous-løsning. Nu kommer så mit dilemma. Jeg kan gøre brug af min iCloud og have foto og videoer liggende der, men kan ikke gøre brug af min cloud-løsning da filerne ikke ligger fysisk i min fotomappe. Jeg kan købe en ny iPhone X (256 gb) eller iPhone XS (256 gb). Hvad gør I?
|
|||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9379 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Bruger iCloud + har billeder på nas i mapper
Redigeret af lahan - 23-September-2018 kl. 12:16 |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19480 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg flytter billeder ind i mappestruktur på min pc og har en backup løsning til den. Har kun 5GB på iCloud og sync’er ikke billeder. Bruger USB kabel til flyt af billeder.
Klaus
|
|||
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeg har dem liggende på NAS, som syncer med cloud. Jeg har et Office aBB og derigennem 1TB plads. Det går lige an :-)
|
|||
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2219 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Eksterne harddiske
USB-pinde Online-drev, såsom mega.nz, fra dengang de tilbød hele 50 GB gratis. For nye brugere tilbyder de nu kun 15 GB gratis - alt andet udløber efter nogle dage... OneDrive, fra dengang, man havde 15 GB og op til - var det 30? G-Drev, haves da også, i forbindelse med min G-mail - bruger den bare ikke så meget... Ingen synkronisering - KUN Kopier-Sæt ind-metoden bruges på de eksterne dimser Ej heller nogen synkronisering bruges på online-drevene. Så jeg er sikret i hoved og den, jeg sidder på! |
|||
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok, tak for svar.
Hvordan gør i med plads problem på tlf.?
|
|||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2219 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ingenting her. Min Huawei Ascend Y550 har nok verdens mest elendige kamera, så bruger det ikke!
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19480 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Rydder op og overfører det der er værd at gemme. Klaus
|
|||
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok, jeg er ikke så glad for slette, kan godt lide at have det hele liggende.
|
|||
|
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9379 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Optimeret version?
|
|||
|
|||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det, du ikke er glad for at slette, kunne du bare smide over på en USB-pind eller en ekstern harddisk. Så har du det altid til en anden gang, hvis der skal redigeres i billederne.
|
|||
Besvar | Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |