|
Sonos Beam |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
PreMol
Ny bruger Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-December-2018 kl. 17:08 |
Hej med jer. Jeg har købt en Sonos Beam og tilsluttet mit Sony TV via HDMI arc. Ingen problemer med opsætning og funktion. Desværre er der det problem, at lyden er lidt forsinket i forhold til mund bevægelserne. Hvad skyldes det og hvad kan gøres for at løse problemet? På forhånd tak for svar! PreMol
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. På din app under room settings, er der en advanced settings, hvor du kan justere lip-sync. |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
PreMol
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svaret.
Desværre hjalp det ikke, den stod på minimal i forvejen, men jeg kunne tydelig se forskel fra min. til max.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7070 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du alt muligt gøjl af billede forbedringer sat til i tv kan det måske godt give forsinkelse
Prøv at slå alt fra
|
|
PreMol
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar.
Har sat alt på fabrik indstillinger, men desværre stadig forsinkelse :-( |
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal jo spørge - Bruger du et ordentligt HDMI kabel ?
|
|
|
|
PreMol
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger det HDMI kabel der fulgte med SONOS højtaleren.
Må da gå ud fra at det er i orden?
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Har du tilfældigvis et HDMI Premium cable. Jeg skiftede alle mine, og det har gjort en KÆMPE forskel, men siger ikke det vil løse dit problem. Jeg købte dem her - De er billige og A-OK. Inden du ny køber, kan du justere noget på TV'et ? |
|
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du oplevet, at det har ændret på lipsync, at skifte kabler? Jeg kan gå med til, at det kan hjælpe på stabilitet ved højere båndbredder, men lipsync?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
PreMol
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for rådet.
Har lige prøvet med et andet normalt HDMI kabel, men det var det samme. Vil prøve at skaffe et HighSpeed kabel i morgen. |
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har oplevet mange ting ved dårlige kabler, men jeg understreger også at det ikke nødvendigvis er løsningen, og jeg spørger også til om man kan justere noget på TV'et. Har du en bedre løsning ?
|
|
|
|
PreMol
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har været inde i opsætningen på TVet, for at se om der her skulle være t sted hvor man kan forsinke billedet, så lyden kunne komme lidt før ift billedet, men kan ikke se det noget sted.
Har også ændret opsætningen for lyd og billed til fabrik indstilling. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |