|
Findes ekstern DTS transcoder |
Besvar |
Forfatter | |
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-August-2019 kl. 21:35 |
findes der sådan en lille fiks boks der kan omforme DTS til Dolby digital - 5.1?
Jeg spørger da jeg vil bruge xplay på webos til sonos, som bekendt kun understøtter Dolby. Jeg har apple tv der kan klare det, men vil gerne bruge webos.
Redigeret af Bromberg5 - 25-August-2019 kl. 21:37 |
|
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
Fik en ide andet stedsfra. Hvad hvis jeg smider en billig receiver imellem tv og sonos 5.1?
Lidt alternativt naturligvis, men der er massere af plads i møbel til formålet. Kan en receiver converte its til dolby? Og hvad med lip sync? - vil det kunne justeres her også så?
|
|
JackD84
Guld medlem Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et alternativt kan være Atlona, hvis du kan finde en brugt, de laver professionelle løsninger til lidt ad vært. En del B&O folk bruger dem, da B&O er ret lukket system.
|
|
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
Atlona laver desværre ikke sådan et Device - men tak for buddet:)
|
|
larxxor73
Junior bruger Oprettet: 16-September-2018 Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
|
du bruger webos og xplay. Så gætter jeg på at du streamer fra Plex Media server. Plex kan transcode dts til dd5.1, som Sonos kan bruge. Er det en mulighed?
|
|
JackD84
Guld medlem Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Funktioner
Tak(0)
|
Understøtter Sonos PCM?
|
|
larxxor73
Junior bruger Oprettet: 16-September-2018 Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja, men kun i 2.0, ikke 5.1
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |