|
Hjælp til Tekniker påstand |
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Forfatter | |
Hitme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2017 Sted: Kolding Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2019 kl. 18:49 |
Jeg har fået burnin på mit LG65B6V for anden gang nu
![]() Har så haft en tekniker på besøg idag , han kigger på mit tv og kan godt se at der er burnin, han står så og fundere lidt og kigger på mit tv ,og opdager at jeg ikke har fjernet folien på bagsiden , det mener han så er årsagen til at jeg har fået burnin da aluminiumpladen på bagsiden ikke kan køle skærmen med folien på . Første gang den var afsted med burnin var der også folie på uden der var nogen der sagde noget om det fra værkstedet. Teknikeren sagde at det var blevet skiftet første gang da det var indenfor den "rigtige"garanti periode og det her var noget andet da det er udenfor normal garanti. Jeg er sg pænt sur for at sige det mildt ![]() her er et billede af mit tv ![]() |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvornår er det købt og hvornår fik du første gang skiftet panel ?
|
|
![]() |
|
Hitme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2017 Sted: Kolding Status: Offline Point: 20 |
det er købt i december 2016 fik skiftet første gang januar 2018
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Reelt har de jo kunne afvise det første gang, du fik det repareret.
Jeg kan sagtens forestille mig at der ikke vil ske den samme afkøling, når der er plastik på kølefladerne. Men du skal jo nok have fat i forbrug.dk |
|
![]() |
|
fik det her link overe på flatpanels.dk
der siger de også det påvirker kølingen, men der var ikke nogen warning sticker på min skærm hverken den første eller den anden. og teknikeren tog selfølgelig folien med da han gik :-(
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
Warning sticker.
Seriøst ?
|
|
![]() |
|
ja kunne ikke komme på hvad de kaldes
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Det påvirker helt sikker kølingen, ingen tvivl om det. Men nu kan du ikke måle hvor meget når du ikke har folien. Har du fundet noget om hvor meget varmen påvirker burn in?
|
|
![]() |
|
nej har ikke fundet noget endnu men de har da også et problem med B8 og C8 hvor der ikke står om det skal fjernes
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
jeg er simpelthen nød til at spørge, hvorfor har du ikke fjernet det plastik? Du har tydeligvis været klar over at det sad der
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Redigeret af miri - 20-December-2019 kl. 07:54 |
|
miri
|
|
![]() |
|
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
Jeg vil sige at du har en rigtig dårlig sag, når der tydeligt er angivet, at folie skal fjernes INDEN ibrugtagning af TV'et.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |