|
Ny udbyder i stedet for Yousee |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
jugglerq
Guld medlem Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Januar-2020 kl. 10:03 |
|
Jeg overvejer at skifte mit Yousee bland selv 36 ud, jeg har fiber ind til huset nogen der ved om Waooo eller Stofa kan bruges med CA modul, jeg vil ikke have en box hvis det kan undgås
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror ikke du kan undgå en boks, selv hvis du havde et mediecenter.
Der sidder ikke noget i dit tv til at modtage tv over ip. Men boksene i dag kan styres via hdmi-cec fra tv'ets fjerbetjening, så du oplever ikke på samme måde at det ikke er en samlet enhed. Alternativt kan du vælge Canal Digital med parabol, hvis dit tv kan modtage DVB-S og understøtter CA modul.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Stofa fungerer lige som yousee. Du kan sætte TV direkte til hvis du kan bruge en af TV pakkerne. Ved bland selv skal der bruges kort eller Stofa boksen. Stofas billedkvalitet er eminent, jeg har ikke haft yousee, men tror ikke du kan se forskel.
|
||
jugglerq
Guld medlem Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
har lige tjekket Stofa hjemmeside, de kan ikke leverer til mit område, så det er kun Waoo & Yousee,
Det ender sku nok med at jeg skal købe Dplay til konen.
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Stofa over antennekabel (DVB-C), fungerer på samme måde som YouSee over DVB-C. Men det kræver at man har et kabel inde fra begge udbydere for at man kan skifte. Jeg har hørt om en enkelt herinde, som sagde det var tilfældet. Ellers er områderne opdelt, så man ikke kan vælge YouSee kabel tv i et område med Stofa kabel tv og omvendt. Det er en teknisk begrænsning i infrastrukturen som afgør dette.
|
||
|
||
Cyberguyen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Eller som nævnt Canal Digital, så får du en app med det samme med alle kanaler og det er gratis at få opsat parabol.
|
||
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lige som yousee kan modtages via ip, må det samme gøre sig gældende for stofa. Jeg synes at stofas TV pakker er bedre end yousees. Og især efter den seneste ændring er valget vel let.
|
||
Cyberguyen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan vil du gøre dette uden en boks, som trådstarter ikke ønsker?
|
||
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ser ikke en total afvisning af en boks. Det må være vigtigt at ha valget.
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Waoo har DVB-C i fiberboksen hos mig. Jeg bor i lejlighed, og har to fibre ind i boksen, den ene til tv.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
jugglerq
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for input,
jeg må lige prøve høre hos Waoo kunde tjeneste angående hvad det kræver, for at se om det kan være alternativ
|
||
cos68
Bruger Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ved du hvordan det fungerer med "Vælg selv kanaler"? Vil man så også kunne se disse via DVB-C eller virker det kun for deres faste pakker med 28, 40 eller 65 kanaler? |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |