|
Tv2 play og kvalitet |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
MeLViS
Super bruger Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Januar-2020 kl. 14:28 |
hey
Jeg er ved at blive sindsyg i hovedet af standard svar fra Tv2 play support. Vi oplever de sidste dage fra nytår at kvaliteten af billedet på tv2 play er faldet markant og blevet pixeleret. Ofte går streamet også ud. Er der nogen af jer der oplever dette ? Min frygt er at der er kommet markant flere brugere på tv2 play efter de har skrottet Yousee og flow tv fra Januar. Når problemet er der kan jeg måle +400mbit i huset. Apple tvet kører kablet på en 500/500 forbindelse. Jeg kan slå direkte over på netflix appen og streame Witcher i 4k HDR uden issues. Om dagen kører tv2 play fint de gange jeg har forsøgt at teste.
|
|
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, kvaliteten på TV2 PLAY er ikke lige så god som på f.eks. DR TV.
Ud over selve streamingkvaliteten, så hakker live TV ca. hvert 6. sekund og efter seneste opdatering er live TV blevet meget langsomt til at starte.
Det er helt klart et problem hos TV2 PLAY. Overvejer seriøst at droppen det nu hvor de - oveni kvalitetsproblemerne - fjerner TV2 SPORT men bibeholder samme pris. |
|
MeLViS
Super bruger Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
Funktioner
Tak(0)
|
det er ikke bare dårligere kvalitet. Det er 320p opløsning med pixeleringer og helt 10-20sek stop i streamet sommetider.
|
|
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 964 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK, så slemt har jeg aldrig oplevet det.
|
|
nAlen
Guld medlem Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil også godt stemme i omkring let forringet kvalitet fra 1. januar - Og jeg siger let forringet fordi den ikke ligefrem var noget at råbe hurra for i forvejen...
Jeg streamer live via tv2play - det hakker aldrig, men billedkvaliteten er godt nok elendig i forhold til det flow tv jeg kom fra i december... |
|
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1385 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige fået den fulde pakke med live tv resten af januar og kan bekræfte den dårlige kvalitet på live tv. Pixeleret og hak hvert 6. sekund. Hakket opleves ‘kun’ på Apple tv der er f.eks ingen hak på Android tv. Men meget godt at få gratis mulighed for at teste live tv - tror ikke jeg vil kunne leve med den kvalitet i forhold til BoxerTV. Synes arkiv materiale fungerer bedre.
|
|
bingoking
Bruger Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sjov nok så er det mest i morgentimerne, jeg oplever at have problemer med at forbinde via Android TV appen. Jeg får besked om at Der er sket en fejl og så ikke andet, og det er fra alle kanaler.
|
|
MeLViS
Funktioner
Tak(0)
|
https://youtu.be/H3Jmhzoo2Tw
Tjek kvalitet Optaget på iPhone 11pro i 4k Afspillet på Philips 65” 4k Oled via Appletv 4k Der går nok nogle minutter før youtube har den klar i ordenlig opløsning.
Redigeret af MeLViS - 05-Januar-2020 kl. 21:16 |
|
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kvaliteten på TV2 Play er som den er, det er bare ikke godt nok for en tjeneste som man betaler for. Vi er som mennesker forskellige og derfor oplever vi forskellige kvaliteter. TV2 Play er af så ringe kvalitet på live kanaler, at det aldrig bliver mig, der kommer til feks at se en fodboldkamp på deres platform, ej heller i den gratis periode vi har på nuværende tidspunkt. Personligt er jeg ok tilfreds med TV2 Play på selve “arkiv” delen, men der er stadig plads til forbedring vedr billedkvalitet. |
|
gah
Bruger Oprettet: 07-November-2013 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
|
TV2 er jo lige startet med et tilbud hvor at de hele januar, har givet alle tilgang til, at se alt på TV2 Play.
Derfor er der rigtigt mange flere brugere på TV2 Play end normalt. Dette giver sikkert den ringere billede kvalitet. Jeg er en af dem som kun betaler for hovedkanalen, men har nu tilgang til alt. Ikke at dette kan få mig til at tilmelde mig deres Play univers, fordi, hold da kæft, hvor der mange ligegyldige skod programmer på deres kanaler.
|
|
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1385 |
Funktioner
Tak(0)
|
en ting er billedekvalitet men det som irriterer mig mest er det lille ryk/ hak i billedet ca hvert 6 sekund der opleves på live tv når det afspilles på Apple tv. Utroligt at TV2 ikke kan få dette fikset .
|
|
gah
Bruger Oprettet: 07-November-2013 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det samme her der er ingen hak og jeg bruger også ATV4 ikke 4K versionen. Så måske er det slet ikke TV2 som har et problem.
|
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |