|
DR applikation - begrænset indhold |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Maj-2020 kl. 16:43 |
Mine forældre bruger deres Apple TV 4 til bl. a. at streame DR udsendelser via DR applikation. Nogle gange vil den ikke afspille det valgte materiale, og en besked med teksten "Begrænset indhold. Vi kan se du ikke befinder dig i Danmark, osv....".
De befinder sig så sandelig i Danmark, så jeg ved ikke hvad det skyldes. Nogle bud?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
well - det er ved at være lang tid siden DK løb tør for ipv4-adresser. Så nogle af udbyderne har købt sig til adresser fra andre lande - jeg havde på et tidspunkt en hollandsk IP adresse
Det kan meget vel være det.
|
|
![]() |
|
gah ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2013 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 128 |
Blot til information, jeg er den sidste uges tid også begyndt at få denne besked, jeg har dog ikke oplevet at der er indhold som jeg ikke kan tilgå, når jeg blot trykker videre.
Lige som problemerne med deres radio app, så er min fornemmelse at de er nogle amatører som roder rundt i deres app. software. Hvorfor virker Tekst funktion så bøvlet på deres ATV app når man vil sætte tekst på en udsendelse, det virker fint og elegant på TV2, men ikke på DR, og sådan kunne jeg blive ved.
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8664 |
Vi ser det også en gang imellem, og du går bare videre.
Redigeret af lunddal - 29-Maj-2020 kl. 17:01 |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
Ok. Kan man se om ip adressen er dansk?
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8664 |
Der er mange ting, der er noget juks med den nye app. |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
Hej. For et stykke tid siden var der en aften hvor DR havde problemer. Først fik vi en lignende fejlmeddelelse på KODI's DR App. Så skiftede jeg til www.dr.dk/drtv på Chrome Browseren. Her havde DR allerede lagt en undskyldning. Og efter 30-60 min blev udsendelse afbrudt. Og til sidst skiftede jeg så til DR Channels APP, som så virkede resten af aftenen. Jeg brugte en Android Boks til 20$. Og ved ikke hvilke muligheder der er, på en Apple TV 4, for at skifte til andet end DR's App? Men det var kun EN Aften. Ved du noget om hvornår og hvor længe det har stået på hos dine forældre? Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Det er efter sigende sket flere gange. Desuden er der ting i oversigten hvor der står samme skrivelse om begrænset indhold. Så de har ingen mulighed for at se om det er noget de gerne vil se.
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
Hej. Jeg ved ikke om en Apple TV 4 har en browser. Det er der nok nogle af de andre der kan fortælle mig? Men hvis en Apple TV 4 har en browser, vil man kunne se en DR programoversigt på dette link: Som man kan give et bookmark. Jeg har valgt ovenstående link, da jeg tror, at man nemt kan bladre ned ved hjælp af en fjernbetjening. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4059 |
Jeg må tilslutte mig koret for jeg oplever det også
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Vi oplevede det i går for første gang.
Sjovt nok så siger Speedtest app’en også en underlig ip adresse, nemlig 129.22.123.222. Alle andre enheder på netværket viser 87.57.172.X adresse (hvilket min router sjovt nok også gør). Klaus
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Da der ikke er nok ip-adresser, så bliver ip-natten, når man gå på internettet.
Man kan checke sin. Ip adresse på denne side https://whatismyipaddress.com/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |