|
Apples direktion sagsøges af Aktie ejere. |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Juni-2020 kl. 18:02 |
Hej. Tim Cook og Luca Maestri anklages for at give falske og misledende oplysninger til Aktie ejerne om indtægter, bare dage før at Apple bestilte en reduktion i produktionen af smartphones. Here er nogle links: Hilsen Carsten. |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
så du mener du skal skrive sådan noget i et hardware/software forum - og hvad skulle det afføde at skrive om det her?
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vel ikke anderledes end udstødninger og andre mærkværdige ting der vendes herinde.
Apple er kæmpe hardware producent, så jeg synes faktisk emnet har relevans her i recordere.
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Det handler da trods alt om et tech firma. Chill dude og tryk på pytknappen....
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men csell er jo Apple hader så det siger spar to. Og beskæftiger sig kun med billige Kina Android produkter, så det undre mig ikke at han poster sådan noget. Det er lige som min ene kollega der er Android hader, hvor han altid bringer negative ting op om Google Android universet
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kina Android produkter er ikke nødvendigvis billige, eller Android produkter i det hele taget. Mange er dog heldigvis i et prisleje hvor alle kan være med, og er fuldt på højde med en anden producents produkter.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det hører stadig ikke til i HW/SW. det omhandler et specifikt firma. ergo er det ikke noget med hardware eller software. Og ja Csell aner generelt ikke hvad han snakker om, og kan ikke udstå Apple produkter, men det forhindrer ham ikke i at kloge sig konstant.
Men igen - den her slags diskussioner hører til et andet sted på recordere.dk
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Når er par af jer går after budbringeren, betragter jeg det som, at I akcepterer historien, som den er blevet refereret. Men hvad syntes man om, at man har ført ejerne (aktionærerne) bag lyset? Syntes I, at det er i orden? Og hvad kan tænkes at være grunden til, at man gjorde det? Nu er der hverken faldet dom, eller indgået et forlig. Men hvem at de tre anklagede: APPLE INC., TIMOTHY D. COOK og LUCA MAESTRI. Syntes I skal betale det tab, som Byen Roseville Medarbejders Pensionskasse, og alle de andre i en lignende situation har lidt? Og hvis TIM COOK bliver dømt. Kan han så forsætte i sin nuværende stillig? Hilsen Carsten. |
|
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
De interne stridigheder rager mig en høstblomst. Det må de ligge og rode med selv. Og du kan vel også være ligeglad medmindre du er aktionær hos dem.for kunder er det vigtigste at de kan købe produktet de kan lide.
Men du skal altid lige blæse ting om negative ting hver gang Apple træder ved siden af. Og det gør de andre måske ikke? Redigeret af T-Duck - 05-Juni-2020 kl. 14:17 |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Men kors, gå dog efter det manden skriver og ikke manden selv. Og admin kan vel flytte det til det rette emneområde i forummet?
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pensionskassen købte 512 aktier for $ 175.83 pr. stk.
Efter Cooks brev faldt de til § 142. Nu koster aktierne § 326,54. Det er en pæn gevinst. Over § 77.000. Jeg håber ikke de solgte i arrigskab, da de kostede § 142.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |