|
Bedste streaming-tv? |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
tvegaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Juni-2020 kl. 16:49 |
Hej.
Jeg kigger efter et nyt tv, men har klippet kablet, så for en gangs skyld betyder flowdelen ingenting. Derfor: Hvilket operativsystem er bedst til streaming? Jeg har umiddelbart selv forestillet mig LG eller Samsung, men er ikke låst på det. Jeg håber dog på at kunne skippe Apple TV'et, så jeg kun har fjernsynets platform - det betyder så, at producenten skal have DRTV, Netflix, HBO, TV2 Play, Apple, Eurosport Player og evt. Boxers app i deres app store... er der overhovedet nogen, der er så langt på smart-tv-fronten, eller er jeg for tidligt ude? Mvh. Morten
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan se hvilke apps, der findes til hvilke TV-platforme her: https://www.flatpanels.dk/streamingguiden.php
Min anbefaling vil helt afgjort være tvOS i Apple TV-boksen. Ingen af Smart TV-platformene matcher tvOS på udbud, kvalitet, funktionalitet, brugeroplevelse og slet ikke opdateringer (flere af dem opdateres slet ikke efter køb).
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12360 |
Den bedste skærm + Apple TV.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
det indbyggede smartv er allerede forældet inden den forlader fabrikken.
En Sony kommer vel med Android TV 8 eller 9 på de nye modeller. Nyeste version er vist 10 eller 11. Forvent heller ikke nogle opdateringer i fremtiden.
|
|
![]() |
|
tvegaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
OK - tak. Jeg havde drømt om at slippe for to fjernbetjeninger og apple-tv-boksen, men det er åbenbart for tidligt. Men hvilket tvOS er bedst - når man nu skal vælge skærm?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19648 |
To fjernbetjeninger - til hvad? Din AppleTV fjernbetjening kan styre dit tv, hvis du alligevel kun bruge AplleTV som kilde. Klaus
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
Kan ikke se hvad du skal bruge flere fjernbetjeninger til ?
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
|
|
![]() |
|
Ja ok - men jeg havde også drømt om at undgå boksen. Men tak for gode input - jeg må vist hellere blive på Apple tv.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2815 |
Køb en god skærm + en Chromecast eller en Shield, så langt den bedste løsning.
Redigeret af Kasper_J - 30-Juni-2020 kl. 20:40 |
|
![]() |
|
Tak - er der nogen stor forskel på Shield og Apple TV?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |