|
Greyhound på Apple tv + WTF |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Juli-2020 kl. 15:23 |
|
Ville lige se denne Tom Hanks film på Apple tv+. Det er da gået helt galt for dem, i forhold til tekster. DK tekst på, og så står der sgu lige pludselig, vandet løber. Det viser sig så, at det er tekster for hørehæmmede, som er på alle de sprog som der er af tekster. Det er da for latterligt.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg håber da stadig at "Greyhound" kommer ud på BD, nu da Apple har sat på filmen.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det er da muligt.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det skyldes jo nok at der var fejl i hoved teksterne og når de så sætter det hele til google translate, ja så kommer det jo med over i de andre tekster også Men ro på Flemming, ja det er en fejl i teksterne, det kan jo ske for en hver, nu har jeg ikke selv set filmen da jeg ikke er speciel fan af Tom Hanks, men hvor slemt kan det lige være at der er en enkel ups Jeg syndes det er meget værer med den til tider elendige danske oversættelse samt at der utallige gang hvis det foregår en samtale i en film mellem flere personer på en gang så er det tit kun en brækdel af hvad der snakkes om der bliver oversat
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dine indstillinger er forkerte, tror jeg. Jeg har almindelige undertekster. Prøv at se i Indstillinger > Generelt > Tilgængelighed > Undertekster og billedtekster > Closed Captions og TH. Forresten er danske tekster af Mads Moltsen.
Redigeret af Brixen - 11-Juli-2020 kl. 16:36 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og du har da helt ret. Hvordan kan det være sket? Det er den første film, som det er sket for. Og det har ikke været tilsluttet før. Nu har jeg så et problem med The Hunt, som jeg lige har lejet. Når jeg vil sætte DK tekst på. Så kommer der ikke noget frem. Norsk til gengæld virker fint. Det er kun nogen af teksterne, som virker når jeg går gennem dem en efter en.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det fordi du bruger beta-versionen tvOS?
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det troede jeg, men har samme problem på de andre Apple TV i huset. Og på min iPhone er det samme problem.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Valde1936
Super bruger Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Flemming du er blevet hacket af en hørehæmmet Hacker der nu ser dit apletv+ på din regning🤔🤔🤔
|
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det skal personen have lov til, bare jeg selv kan se dem. 😉😱
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
pænt skuffende film i øvrigt.
Alt for tynd historie.
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
+1. Den var lidt kedelig.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |