|
Black Friday 2020 |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
simony
Junior bruger Oprettet: 04-Juli-2006 Status: Offline Point: 48 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-November-2020 kl. 10:25 |
|
Hej Laver I på Recordere.dk igen i år en oversigt over, hvilke butikker der har Black Friday-tilbud? Selvom den danske detailhandel på kun få år fuldstændig har udvandet konceptet, og nu holder Black- "everything", så synes jeg alligevel, at listen her på siden var et fint værjtøj til at skabe et overblik. Mvh Claus |
||
aeblemanden
Bruger Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
pricerunner har en fin oversigt over black friday tilbud
|
||
cnn3
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
flatpanels har også en oversigt, dog kun over TV
|
||
mvh Christian
|
||
simony
Junior bruger Oprettet: 04-Juli-2006 Status: Offline Point: 48 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Takker Jeg var faktisk ikke klar over, at Pricerunners oversigt er så omfangsrig. Når jeg rammer PR er det via en google-søgning, på et specifikt produkt. Synes stadig, at det var spændende at se, hvad andre var på jagt efter - gav lidt inspiration |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Man skal ikke tro på alt hvad der står i avisen, men dette vil jeg godt dele med jer: Citat: 'I ugerne op til Black Friday kunne Anders pludselig registrere, hvordan priserne på nogle af de tv-skærme, han sad og fulgte, stille og roligt steg i pris. »Mange af priserne var skudt i vejret. Så da de satte priserne ned på Black Friday, så det ud, som om rabatterne var en del større, end de egentlig var,« husker Anders Froberg' Hilsen Carsten. |
||
denmike
Bruger Oprettet: 14-November-2011 Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den artikel fra BT er ren click-bait for Hr. Fornærmet. Faktum er, at selvom rabatterne er oppustede, så er der stadigvæk 5-10% EKSTRA rabat på Black Friday, som der ikke er normalt. Pricerunner har prishistorik for flere år, så det er ret let at verificere :-)
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi har også TV-lyd, AV, medieafspillere, konsol og diverse elektronik med nu. Oversigten opdateres løbende: https://www.flatpanels.dk/blackfriday2020.php
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Lydkilde
Bruger Oprettet: 18-September-2020 Sted: Kælder Biffen Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ingen tvivl om at butikkerne snyder. Det er jo ren psykologi Vi vil bare gerne tro på et godt tilbud. Ikke så længe siden jeg stødte på den her. 12kr pr. stk. Tag to for 25,- eller 3 for 40,- |
||
Denon AVC-X6700H - Optoma UHZ65 - Dali 7.2.4
|
||
cnn3
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan jeg da godt se
|
||
mvh Christian
|
||
ozong
Bruger Oprettet: 01-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Indlæg var off topic, har derfor slettet det.
Redigeret af ozong - 24-November-2020 kl. 16:28 |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det mener jeg nu netop Pricerunner har beskrevet ikke holder. Eneste tidspunkt på året jeg ikke køber ind er netop når der er black friday. Du finder massere af tilbud året rundt som snildt kan matche dem der er nu. UPDATE: Det har de (Pricerunner) så lige bekræftet i Aftenshowet på DR.
Redigeret af DanishCanadian - 24-November-2020 kl. 19:21 |
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |