|
Fuld sikkerhedskopi af iPad gennem iTunes |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Marts-2021 kl. 10:55 |
||
Hejsa. Jeg har nu købt ny iPad til erstatning for min hidtidige. Derfor vil jeg gerne kopiere alt fra den gamle iPad til den nye. Jeg kan huske, at da jeg opgraderede min iPhone og sikkerhedskopierede den gamle iPhone gennem iTunes, var det ikke alt, der blev kopieret fra den gamle. Jeg mener, at fotos, videoer, musik mm. ikke kunne sikkerhedskopieres (musik er mit eget rippede). Nogen der har tips til, hvordan jeg kan kopiere ALT fra iPad til ny iPad. Jeg benytter ikke iCloud.
|
|||
iPhone 13, OS 15.3
|
|||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvorfor ikke bare bruge icloud som er skræddersyet til opgaven.
Plus du får daglig sikkerheds kopi ? |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du kan bare lægge dem ovenpå hinanden.
|
|||
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hansie: Tak for forslaget. Jeg er nok lidt nærig og vil gerne spare de 300 kr. årligt, som tjenesten koster. Jeg prøver så vidt muligt at bruge min NAS til backup, men er ikke lykkedes med en smart mulighed med apple-dimserne. Munch: Lækkert med denne mulighed. Det virker nemt og intuitivt. Spændende om det hele kommer med over. Jeg giver en status, når overførslen er gennemført.
Redigeret af jjdk - 29-Marts-2021 kl. 15:04 |
|||
iPhone 13, OS 15.3
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja det fungerer ihvertfald på nyere Apple dimser. Det eneste jeg ikke fik med over, er manualer i Books app og passwords.
|
|||
jjdk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så er overførslen afsluttet og den nye iPad spiller max :) Alt er kommet med over. Supernemt klaret. Endnu engang tak for input.
|
|||
iPhone 13, OS 15.3
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kommer de lageret password med over på denne måde nu, det gjorte de nemlig ikke tidligere Med mindre man har slået iCloud keychain til på den gamle iphone og ligeledes slået det til på den nye iPhone eller iPads etc. Ellers skulle det være en krypteret backup, i icloud eller via itunes men det kan jo have ændre sig på det sidste Tror enlig ikke jeg har lavet en backup lokalt backup siden sidste udskiftning sidste år, men benytter så icloud backup på alle enheder. Edit, kan se at mit indlæg er kommet senere end do, må have glemt at trykke send
Redigeret af Potter - 29-Marts-2021 kl. 17:11 |
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej og det er frustrerende at man skal ha lagt passwords på igen.
|
|||
jjdk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er lidt forskelligt om password skal angives igen. Fx. skulle jeg indtaste login til mine Google-tjenester, men de 3 forskellige mailkonti, som er opsat i standard mailapp på iPad fungerede umiddelbart (også min Gmail). |
|||
iPhone 13, OS 15.3
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja dem i apps blir overført. De password jeg bruger på hjemmesider blir ikke.
|
|||
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
hvis man ikke direkte er modstander af iCloud, kunne man jo bare aktivere Keychain og et par andre, hvis man holder sig fra billeder og backup kommer man ret langt med de gratis 5gb. Det er da lidt træls at miste sine koder eller beskeder som ikke er lige til med andre tjenester.
|
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |