|
Hvor køber i projektor pærer? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Februar-2019 kl. 18:42 |
Hej,
Jeg har en Epson TW6100 som jeg forventer skal have en ny pære i nærmeste fremtid (kan se i manualen at pæren hedder ELPLP68). Den har rundet de 4000 timer :) Jeg kan finde dem på amazon.co.uk til ret billige penge, men også et par steder herhjemme - men hvor butikkerne får en del hak på trustpilot. Betyder det noget at det er uoriginale pærer, og hvordan sikrer jeg mig at jeg får den rigtige pære? Hvor køber i andre pærer til jeres projektorer? Mvh Michael |
|
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
du kan også købe dem på epsons danske hjemmeside der har jeg i det mindste tidligere købt mine epson pærer
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
henningdalgaard
Guld medlem Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1682 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg plejer at finder en "owners thread" på avforums eller avsforum og læse/spørge der om erfaringer med lamper.
|
|
Dan Lauridsen
Ny bruger Oprettet: 02-Oktober-2018 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har handlet på lightupgrade.dk uden problemer. Sony projektor
|
|
Ole_M
Super bruger Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte hos relight24.com til min gamle JVC
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar, så må jeg kigge mig lidt om :)
|
|
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte min pære hos https://www.projektorpaerer.dk/
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også netop benyttet mig af https://www.projektorpaerer.dk/ , hvor jeg valgte en original pære i uorginalt hus til en Sony.
Varen kom 2 dage efter leveret af DHL Express, og pæren er original, som lovet og alt er som det skal være, så dem kan jeg også anbefale...
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Precious
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt, det er sådan jeg gør. Tak!
Jeg overvejer en uoriginal pære, 1000 kr mod 2500 kr Håber ikke det er en beslutning jeg kommer til at fortryde Edit: Kan se at man kan få en original pære i uoriginalt hus til 1100. Sådan en napper jeg - billigt!
Redigeret af Precious - 17-Februar-2019 kl. 16:17 |
|
sl1000
Bruger Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bare til din info. Jeg er selv på udkig til en ny pære til min BenQ w1100. her kan jeg se at den koster 1024 hos projektorpaerer.dk. Hos relight.dk koste den 724 kr. Det er begge steder den originale pære i uoriginalt hus.
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, der er forskel, alt efter hvilken model, der er tale om.
Relight er ikke billigst i alle tilfælde. Så vidt jeg kan se, koster pæren med uoriginalt hus til Epson EH-TW6100: Hos relight24.com 973,75 kr. med forsendelse (95 kr. i fragt) Hos projektorpaerer.dk 1104 kr. med forsendelse (gratis) Andre der har erfaringer med relight? Jeg synes nemlig også, det er lidt af en jungle, at finde en forhandler, man kan stole på, da jeg har hørt flere historier om dårlige pærer... Projektorpaerer, kan jeg som skrevet, sige god for... Redigeret af Supergris - 17-Februar-2019 kl. 21:40 |
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Ole_M
Super bruger Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte hos relight24.com. Alt var som det skulle være. Jeg købte bare en org pære og satte den i det orginale hus. Så ingen uorg dele. Mener jeg gav 878kr for pæren alene inkl fragt. Det er nemt at skifte pæren i huset
Redigeret af Ole_M - 18-Februar-2019 kl. 00:53 |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |