|
Banggood er nu spærret af SIK |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
Bob
Junior bruger Oprettet: 30-November-2009 Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-September-2021 kl. 09:32 |
|
Så har sikkerhedsstyrelsen beordret internetudbyderne at spærre for Banggood(er effektiviseret). Sjovt nok kan de samme ting også købes på Ebay, Aliexpress osv. så mon ikke de også snart bliver spærret?
|
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Banggood, Aliexpres, Wish, m.fl., må nu virkelig ryste i bukserne når store Danmark spiller med musklerne.....
Redigeret af Deschain - 13-September-2021 kl. 18:41 |
||
mortenstryhn
Bruger Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Banggood har (efter sigende) fået flere advarsler, som de har valgt at overhøre - og så er næste skridt jo at lukke for adgangen.
|
||
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har ikke lige prøvet banggood men hvis den fungere som eBay aliexpress osv. er det jo ikke særligt nemt for dem at lukke ned for det og det ender lev med at alle den type sider bliver lukket ned Hvis jeg havde aktier i dba eller gul&gratis ville jeg nok begynde at sælge ud nu
|
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De kan ikke "lukke ned" for noget som helst, de kan gøre at det tager 2 sekunder længere - det er det hele. |
||
wuffer28
Bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sjovt at det ikke er nok med en google dns som piratebay og hvad der ellers bliver spærret.
Men ellers virker nordvpn og dansk ip fint nok. Jeg bruger den selv til lidt småting til rc biler og det vil jeg fortsætte med
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er det man kan købe på Banggood der er farligt?
|
||
OleA
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det står i linket første post.
|
||
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Snippermanden
Bruger Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 201 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan varmt anbefale at handle på Banggood. Er oppe på over 100 transaktioner på den platform og alle har været gode, den dyreste en projektor til 12.000 kroner. Ingen bøvl med told/moms og varerne har været som beskrevet.
|
||
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround Monitor Audio FB212 BenQ W10000 Sony PS3 |
||
wuffer28
Bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De sender pakkerne via Sverige og ompakker den der. Så derfor ingen bøvl med told/moms. Om de har en aftale med Sverige eller de "snyder" ved jeg ikke. Eneste minus er deres lange leveringstid. Jeg har kun oplevet 3-5 uger. På nogen ting er der en del at spare. Jeg har dog ikke prøvet deres rma. Så ved ikke om det er helt i hegnet. Det er jo ulempen ved at handle udenfor eu. Men indtil videre har jeg været tilfreds med mine køb fra banggood.
|
||
Snippermanden
Bruger Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 201 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Yeps, de har også lagre i andre EU lande, men mellemlanding er måden de omgår told og moms, det forlænger naturligvis leveringstiden som jeg har oplevet fra 1 uge til 5 uger som du beskriver. Når jeg handler Kina så køber jeg som om der ikke var garanti. Det er indregnet i min vurdering af prisen.
|
||
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround Monitor Audio FB212 BenQ W10000 Sony PS3 |
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |