|
Strreamkvalitet hos HBO max kontra Nordic |
Besvar | Side 123 6> |
Forfatter | |
rmjdk
Junior bruger Oprettet: 04-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Oktober-2021 kl. 11:56 |
Jeg kunne ikke finde noget emne om dette, så here gores: Er der forlydender/test om at kvaliteten på HBO max bliver løftet fra den rædselsfulde kvalitet hos HBO Nordic?
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er meget bedre. Jeg har postet nogle målinger i denne tråd på Flatpanels.
link: #335957 Det er målt på Apple tv 4K, og her er The Matrix 4K Redigeret af Brixen - 26-Oktober-2021 kl. 15:53 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har ingen tal, men forskellen er tydelig at se med det blotte øje.
(Udvalget er dog lidt af et anti-klimaks.)
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
Synes godt nok også udvalget er skuffende... Der er forbløffende få film... Måske de kommer hen ad vejen? Men ja, kvaliteten er acceptabel, selv på mit 85" TV.
Redigeret af Deschain - 27-Oktober-2021 kl. 08:37 |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6212 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kom da bag på mig, at den nye Suicide Squad er der
Og film, jeg har ventet på at leje de kommende måneder som Reminiscence (2021) og Malignant (2021)
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har selv været HBO Nordic kunde i ca. 5 år, og skal ærligt indrømme at jeg ikke har set meget HBO de sidste 2 år, så jeg var egentlig klar til at afmelde mit abonnement da nyheden om Max dukkede op. Besluttede at vente og give det en chance, da jeg tænkte at tilførelsen af Warner's bagkatalog ville gøre en forskel. Men hvis dét udvalg som ligger der nu er HBO plus Warner's bagkatalog, så er jeg definitivt væk, når jeg har set de seks (6!) ekstra film jeg har lagt til min liste, efter Nordic blev Max. Skulle "Dune" i øvrigt ikke være kommet i går??
|
|
|
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
Læste lige tråden på Flatpanels, som blev linket til tidligere i tråden.
Nu har vi godt nok ikke Atmos endnu, men ... "4K HDR er rimelig bredt supporteret hos HBO Max, men Dolby Atmos er kun supporteret på ganske få enheder. Atmos virker f.eks. ikke på Android TV, Samsung TV og Xbox, ifølge HBO Max." (Rasmus på Flatpanels.dk) ... lidt surt, når det er PRÆCIS disse tre enheder, jeg ser HBO MAX på Så blot endnu et søm i kisten herfra.
|
|
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dune skulle komme 45 dage efter bio premiere
|
|
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, gik nok bare ud fra, at eftersom den ligger på Max i USA allerede, så ville den også ligge på Max herovre, når de startede op.
Hvilken dag skal den så komme på Max?
|
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dune kommer på den danske HBO Max den 1. november. Det er 45 dage efter dansk biografpremiere.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, Rasmus
|
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og mon ikke den kommer til at ligge klar i 4K Dolby Vision og Dolby Atmos :) Det gør den i hvert fald på den amerikanske del af HBO Max.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |