|
HBO max undertekst |
Besvar |
Forfatter | |
ct16896
Ny bruger Oprettet: 25-November-2021 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-November-2021 kl. 10:43 |
Hej.
Jeg har lige tegnet et abonemment ved HBO max. Ser hbo max via min windows-pc. Det fungerer fint, bortset fra en ting. Stort set ingen film eller serier har dansk (eller bare engelsk) tekst. jeg vil gætte på max 10% er tekstet. Selvfølgelig er jeg klar over at man skal vælge tekst nederst th på skærmen, og det virker skam ved fx filmen DUNE. Problemet er at stort set ingen andre har mulighed for at vælge tekstning, uanset sprog. Er det bare sådan det er med HBO max, eller...? Vh Peter |
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har jeg kun prøvet HBO Max på min gamle Shield, har endnu til gode at finde noget uden DK subs på
Måske du kunne komme med et par eksempler
|
|
ct16896
Funktioner
Tak(0)
|
Jeps. Her er 10 tilfældigt valgte:
Uden mulighed for tekst: Constantine Raised by wolves Downsizing Beforeigners The nun The wizard of lies Child 41 Med tekst: The matrix No sudden move Malignant
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Underligt. Har lige prøvet med to af dine eksempler (The Nun og Downsizing) og får danske tekster på begge hvis jeg vil have det. Sikker på du har tegnet et dansk abonnement??
Redigeret af jacobe - 25-November-2021 kl. 11:26 |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
Raised by Wolves så jeg i sidste uge, så der ved jeg der er DK subs på Har så lige tjekket dem som jacobe ikke gjorde, de har alle DK subs Så det må være noget i din ende der skaber problemet
|
|
ct16896
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, dansk abonnement og indstillet til dansk sprog.
Nå, nu tror jeg iøvrigt at forklaringen er Opera browser, der åbenbart ikke er 100% kompatibel med HBO max. Når jeg logger ind i firefox browser virker det. Hurra! Tak for hjælpen!
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hm, Opera har jo indbygget VPN ...............
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |