|
Begivenheder på Facebook. |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Juni-2022 kl. 21:13 |
Hej.
Vi kan ikke finde ud af hvorfor vi ikke kan se begivenheder / genvej til begivenheder i facebook appen (eller på computeren), sammen med de andre genveje som til grupper, venner, marketplace osv., når man trykker på de 3 vandrette streger i nederste højre hjørne. Hvordan får vi det frem?
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal ikke bare klikke på Se mere?
|
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, men "begivenheder" er der ikke sammen med de andre ting (heller ikke under "se mere"). Vi har prøvet at følge den anvisning som du nævner, som man kan finde ved at søge i supporten.
Det er det vi ikke kan forstå, hvorfor "begivenheder" ikke er dér. |
|
Thorvald. |
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
App troubleshooting
Make sure you're connected to the internet. Force quit your app on your phone, then restart it. Make sure you're logged into the Facebook app on your phone. If you're using an Android device, try enabling developer options before setting up test events.
|
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Vi har også prøvet at logge ud af facebook, slukke telefonen og tænde den igen.
|
|
Thorvald. |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Bare en tanke: Mon det ville hjælpe noget at afinstallere facebook appen og så installere den igen (måske genstarte telefonen før den installeres igen)??
Jeg går ud fra at login til facebook appen på telefonen er det samme som på computeren. På den måde kunne man måske få udryddet diverse indstillinger man måtte have fået lavet i facebook appen på telefonen, som måske kunne være årsagen til at "begivenheder" er så svære at finde.
|
|
Thorvald. |
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
KAn du ikke indsætte nogle screenshots af hvor du forventer ikonerne er? Så er det nemmere at guide.
|
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er der hvor I har nævnt det skulle være, men ikke er:
I øvrigt så hjalp det ikke noget at fjerne app'en, slukke telefonen, tænde telefonen og installere app'en på ny.
|
|
Thorvald. |
|
shaman
Super bruger Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
På Android kan man fastgøre eller skjule genveje på navigationslinjen, under (Tandjul) > "Indstillinger og privatindstillinger" > "Præferencer" > "Genveje" > "Genvejslinje". Måske det kunne være en løsning? Har selv lige fastgjort "Begivenheder" (krævede en genstart af app'en før det slog igennem).
Redigeret af shaman - 11-Juni-2022 kl. 09:54 |
|
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Ok - vi kan jo prøve at se om noget lignende også er på Apple iPhone.
|
|
Thorvald. |
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke selv Facebook, men skal man aktivere en genvej, før den bliver synlig på oversigten?
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Det er også det der undrer mig lidt. På både min mobil og på min computer i min facebook, er den nem at finde frem (og jeg har som regel ikke brug for den). Men på min kones mobil og computer er den svær at finde frem til.
|
|
Thorvald. |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |