|
YouSee Driftsinformation |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Jorgen
Bruger Oprettet: 19-Januar-2004 Status: Offline Point: 226 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-August-2022 kl. 15:05 |
|
|
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er ikke alene, her har vi også været plaget af udfald flere uger i træk...
Frank
Redigeret af Frank13 - 23-August-2022 kl. 19:37 |
|
Jorgen
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Yousee? Youdon’t
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Kristian3th
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok - jeg som troede, at jeg skulle bestille fibernet fra YouSee, her i byen, hvor de er ved at grave det ned.
Måske jeg lige skal trække vejret dybt ned i maven og vælge Fibia i stedet for?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også yousee som leverandør, her er der ingen problemer…..
Klaus
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ejheller i Aars, er der problemer - jeg får de sædvanlige meddelelser fra dem om, at min forbindelse er nede i natlige timer pga. arbejde med forbedringer, og at forbindelsen vil være tilbage igen, næste morgen, kl. 06:00. Dette sker NÆSTEN dagligt. Ingen meddelelser om nedbrud... Redigeret af mnielsen - 02-September-2022 kl. 19:36 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her lige ved siden af Helsingør hvor jeg bor, er der hyppigt nedbrud, vi er af yousee blevet bedt om at melde når vi oplever nedbrud, så de kan finde fejlen...
Frank
|
|
Jorgen
Funktioner
Tak(0)
|
Så kom den ugentlige opdatering fra YouSee - de må krybe til korset og bede om en uge mere - what a surprise!! Nu er der dog signal på adressen her - mens andre i området formodentlig snart må have undværet signal i en måned. Eller er YouSee i gang med at prøvekøre en helt ny strategi, hvor alle med eller uden signal bare får denne slags opdateringer, bare for at vi er nogle der kan glædes os over at være lidt heldigere end andre? Redigeret af Jorgen - 11-September-2022 kl. 16:37 |
|
|
|
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
Kristian3th
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak keldp. Det er en anbefaling, som giver ro i maven :-). Så er det nok den vej jeg skal kigge... :-)
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |