recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBOMax pludselig opsagt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBOMax pludselig opsagt

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2365
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HBOMax pludselig opsagt
    Sendt: 27-Juni-2023 kl. 15:07
Er der andre der har været ude for at HBO har opsagt jeres abonnement?

Jeg fik en mail i aftes der fortalte at mit abonnement var opsagt da de havde besvær med at trække pengene. De kunne da lige have advaret mig først. Lidt underligt, da der ikke er andre der har vanskeligt ved at modtage betaling.

Jeg tilgik HBO applikationen, og den bad mig logge ind. Det plejer den ikke at gøre.

Jeg fik via mailen mulighed for at genaktivere mit abonnement, men jeg havde ikke mulighed for at vælge det abonnement med 50% rabat, som jeg ellers har haft siden d. 26/10-21.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2023 kl. 17:35
Har du fået nyt betalingskort? Smile
Mvh. JørgenT
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2023 kl. 19:30
Ja, men det gamle kort er ikke afmeldt og ej heller udløbet. Alt streaming og telefoni kører via det gamle kort, og det er et halvt år siden jeg fik et nyt.
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-November-2013
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2023 kl. 19:49
Jeg har faktisk samme problem. Jeg har dog fået nyt kort, men ingen advarsler eller noget. Iøvrigt mener jeg at jeg har betalt for indeværende måned. 
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-November-2013
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2023 kl. 23:47
Jeg har logget en sag på det, og fik et svar om at de lige nu får mange henvendelser og derfor har forlænget svartid. 
Mon ikke der er flere end to med samme problem. 
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2023 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af moremusic moremusic skrev:

Jeg har logget en sag på det, og fik et svar om at de lige nu får mange henvendelser og derfor har forlænget svartid. 
Mon ikke der er flere end to med samme problem. 

Jeg har også skrevet til dem. Jeg prøvede deres “chat” funktion, men den var gennemført ubrugelig.
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2023 kl. 16:51
Jeg fik også en mail, men tænkte det var en fejl og har været logget ind og der står fint min abonnementspris med de 50 pct. og næste trækningsdato d. 26/7-2023.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2023 kl. 16:56
Jeg skal logge ind igen. Hvis jeg vælger genopret køb, får jeg at vide at "dit abonnement kunne ikke bekræftes". Iflg. netbanken er sidste trækning d. 26/5. Lidt skidt at de bare afmelder det uden videre.
Til top
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Februar-2006
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2023 kl. 09:22
Sådan en mail fik jeg, da mit betalingskort var udløbet. Gentegningslinket var til fuld pris, men en mail til kundeservice var nok til at få de 50%.

Det er meget underligt, at der ikke er en advarselsmekanisme, inden de stopper abonnementet.

I dette tilfælde lyder det dog til, at de har en decideret fejl, når dit kort ikke er udløbet.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2023 kl. 10:07
Man må da sige, at de arbejder ihærdigt på at få abonnenter koblet af tilbuddet om 50%.

Først med den forvirrende email om prisstigning og nu automatisk opsigelse. Gad vide hvor mange der bare har opgivet rabatten.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5051
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2023 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Man må da sige, at de arbejder ihærdigt på at få abonnenter koblet af tilbuddet om 50%.

Først med den forvirrende email om prisstigning og nu automatisk opsigelse. Gad vide hvor mange der bare har opgivet rabatten.
De er nok ærgerlige over de ikke har lavet rabatten tidsbegrænset Star
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4808
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2023 kl. 11:36
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

De er nok ærgerlige over de ikke har lavet rabatten tidsbegrænset

Bare vent - når HBO Max lukker og erstattes af "Max" (eller hvad den kombinerede HBO/Discovery service kommer til at hedde), så skal du høre dem sige "Jamen, halv pris var kun for HBO MAX - dette er XXX".
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu