|
HBOMax pludselig opsagt |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2365 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juni-2023 kl. 15:07 |
Er der andre der har været ude for at HBO har opsagt jeres abonnement?
Jeg fik en mail i aftes der fortalte at mit abonnement var opsagt da de havde besvær med at trække pengene. De kunne da lige have advaret mig først. Lidt underligt, da der ikke er andre der har vanskeligt ved at modtage betaling. Jeg tilgik HBO applikationen, og den bad mig logge ind. Det plejer den ikke at gøre. Jeg fik via mailen mulighed for at genaktivere mit abonnement, men jeg havde ikke mulighed for at vælge det abonnement med 50% rabat, som jeg ellers har haft siden d. 26/10-21.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5331 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du fået nyt betalingskort?
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2365 |
Ja, men det gamle kort er ikke afmeldt og ej heller udløbet. Alt streaming og telefoni kører via det gamle kort, og det er et halvt år siden jeg fik et nyt.
|
|
![]() |
|
moremusic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 582 |
Jeg har faktisk samme problem. Jeg har dog fået nyt kort, men ingen advarsler eller noget. Iøvrigt mener jeg at jeg har betalt for indeværende måned.
|
|
![]() |
|
moremusic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 582 |
Jeg har logget en sag på det, og fik et svar om at de lige nu får mange henvendelser og derfor har forlænget svartid.
Mon ikke der er flere end to med samme problem.
|
|
![]() |
|
Jeg har også skrevet til dem. Jeg prøvede deres “chat” funktion, men den var gennemført ubrugelig.
|
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Jeg fik også en mail, men tænkte det var en fejl og har været logget ind og der står fint min abonnementspris med de 50 pct. og næste trækningsdato d. 26/7-2023.
|
|
![]() |
|
Jeg skal logge ind igen. Hvis jeg vælger genopret køb, får jeg at vide at "dit abonnement kunne ikke bekræftes". Iflg. netbanken er sidste trækning d. 26/5. Lidt skidt at de bare afmelder det uden videre.
|
|
![]() |
|
Brian E ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 238 |
Sådan en mail fik jeg, da mit betalingskort var udløbet. Gentegningslinket var til fuld pris, men en mail til kundeservice var nok til at få de 50%.
Det er meget underligt, at der ikke er en advarselsmekanisme, inden de stopper abonnementet. I dette tilfælde lyder det dog til, at de har en decideret fejl, når dit kort ikke er udløbet.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4660 |
Man må da sige, at de arbejder ihærdigt på at få abonnenter koblet af tilbuddet om 50%.
Først med den forvirrende email om prisstigning og nu automatisk opsigelse. Gad vide hvor mange der bare har opgivet rabatten.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5051 |
De er nok ærgerlige over de ikke har lavet rabatten tidsbegrænset
![]() |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
Bare vent - når HBO Max lukker og erstattes af "Max" (eller hvad den kombinerede HBO/Discovery service kommer til at hedde), så skal du høre dem sige "Jamen, halv pris var kun for HBO MAX - dette er XXX". |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |