|
sh.dk - indlæsning af billeder |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Juli-2023 kl. 17:09 |
Hej
Hvordan kan det mon være, at billeder i artikler på sh.dk ikke bliver indlæst i Microsoft Edge på min PC med Windows 10? Det virker fint i Google Chrome. Jeg har tjekket, at indstillingen er sat til "Alle" under Indstillinger > Cookies og webstedstilladelser > Billeder. På forhånd tak.
Redigeret af bas - 28-Juli-2023 kl. 17:10 |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
sh.dk loades godt nok langsommere i Edge end i Chrome... Har du ingen blokeringsdimser i Edge? Det kan måske være årsagen, så der skal hentes noget mere end i Chrome, hvor alt blot loades ganske fint.
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
bas
Funktioner
Tak(0)
|
Det var en blocker, som jeg ikke mener jeg selv har installeret.
Jeg har fjernet den. men det har umiddelbart ikke ændret noget. Ja, sh.dk er generelt langsommere til at indlæse end f.eks. bt.dk - også på min Android tablet.
Redigeret af bas - 28-Juli-2023 kl. 17:32 |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så kan du MÅSKE have været logget ind i Google på Edge, således at dine bogmærker OG indstillinger / tilføjelser er blevet importeret til Edge? Ved ikke, om man kan det på Edge... Har ikke lige lyst til selv at prøve, da jeg helst vil have Edge uden nogen ændringer, så jeg kan teste om noget virker eller om det er det samme på Chrome. Det kan også være, at SH virker bedre på Chrome end på Edge?
Redigeret af mnielsen - 28-Juli-2023 kl. 17:38 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
bas
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror også det er sh.dk der bare ikke virker så godt i Edge. Jeg har logget d af Edge og nulstillet Edge og derefter genstartet browseren. Det har ikke ændret noget. Det er fint nok, jeg kan bare bruge Chrome i stedet.
Redigeret af bas - 30-Juli-2023 kl. 10:09 |
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Ved ikke, om nulstilling også fjerner evt. tilføjelser, såsom blokeringsdimser... Hvis ikke, så prøv:
Klik på de tre vandrette prikker i Edge Klik på Udvidelser Er der noget, som ikke plejer at være i Edge? Evt. udover Browserbeskyttelse fra dit antivirusprogram... Hvis ja, så prøv at fjerne det...
Redigeret af mnielsen - 30-Juli-2023 kl. 10:42 |
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når ting ikke virker i Edge bruger jeg Firefox
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Jow-jow! Den funker jo i Google Chrome... Men ja - skal man teste, så kan man jo gøre det hele vejen rundt, fx hvis man også har en computer med Linux på. Så kan man teste der, når man har prøvet Edge OG Chrome.
|
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10430 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er lidt nysgerrig, så hvad er sh.dk? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Se og Hor
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Det var for mig, nemt at finde ud af: Skriv sh.dk i søgefeltet, og tryk på Enter-tasten BUM! Så var det opklaret...
|
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |