|
Vis mig dit HIFI-grej |
Besvar | Side 123 8> |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-August-2012 kl. 19:01 |
Så vil jeg lægge ud med at vise mine oldsager frem...
Anlægget består af: Grammofon, Akai APQ 41C Radio, Yamaha TX-592RDS Forstærker, Yamaha AX-592 CD-spiller, Yamaha CDX-993 Kasettebåndoptager: Akai GX-F31 Nærmere kig på grammofonen Højttalerne er Jamo CBR 1302, som jeg ikke har fotograferet, da de skal skiftes ud pga mørnet ophæng-
Redigeret af turbo2 - 06-August-2012 kl. 06:43 |
|
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Turbo.
Kan se at Lars har lavet et decideret fora til det, så denne tråd er helt og aldeles din Du kan med fordel ændre overskriften til f.eks. Turbo's gear eller noget andet. Tråden er din, som vi andre så kan kommenterer på. Hver bruger der vil vise sit gear laver så en ny tråd i fora'et. Og siden jeg spurgte til det, så må jeg jo hellere komme igang med at tage nogle billeder og få dem lagt op Skønt system du har dig der. Bruger du kassetten jævnligt ? |
|
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
Nej - desværre bruger jeg ikke båndoptageren ret meget mere. Den har stået stille for længe, så båndene vil vist ikke have så godt af at komme i den, selv om det ser fedt ud, når man trykker på play-knappen: BZZZZ! kasetteholderen lukker selv! Dette er der ikke ret mange andre, som har fundet på.
Måske burde jeg få den til et serviceeftersyn, selv om det KOSTER, fordi den magter klassisk musik flot - både musik for stort koncertkirkeorgel, og elektronisk musik. Redigeret af turbo2 - 01-August-2012 kl. 22:04 |
|
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
Det gik jo åh, så vældigt godt med at få taget billeder af Jeres HiFi-grej! Kom nu i gang - I ville jo gerne have en sådan tråd, så nu har jeg lige ændret overskriften i min, så brug bare denne - det er I meget velkomne til.
|
|
KevinL
Super bruger Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ser godt ud, og må virkelig lyde godt 😊
Uploader mit når jeg lige får tid. |
|
JackD84
Guld medlem Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ser super fint ud, hvis du får lyst til at lege lidt med anden nåle forpart er det mulig at skifte til en blue. Jeg har hørt båden den rød, blå og Bronze. Der er en del at hente, ved at nålen på den blå ikke er limet på hvor den anden, er tippet i en form. Det ser godt ud og den pladespiller ser super godt ud. De har ramt, et godt design. Synes du skal oprette, din egen tråd, hvor vi kan kommentere, med fremtidige ændringer i dit set-up, kan vi følge med :-D
Redigeret af JackD84 - 17-Maj-2017 kl. 15:03 |
|
pnhh
Guld medlem Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 874 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her et billede af mit anlæg.
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 509. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Zu Audio Omen Def. |
|
pnhh
Funktioner
Tak(0)
|
Her er et mere.
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 509. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Zu Audio Omen Def. |
|
pnhh
Funktioner
Tak(0)
|
Takker. Der er lige kommet en Clear Audio Maestro V2 pick-up på pladespilleren. Og min riaa har fået nogle V-Cap kondensatorer sat i.
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
|
Henrik_s
Guld medlem Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
|
Feliks Elise - Mrspeakers Ether C flow - dac Chord 2qute |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
pnhh
Funktioner
Tak(0)
|
Her er lidt af mit nyere anlæg. De hvide er mit pc anlæg. Men da jeg fik solgt mine 811 effekttrin ret hurtigt. Og først får mine OTL effekttrin til august. Har jeg sat mit pc anlæg ned i stuen
Redigeret af pnhh - 03-Juni-2019 kl. 18:16 |
|
Oppo 93. Lg 55 b6
|
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt OT... men hvordan hævlen kan du holde ud at have så flot et anlæg stående, og så have sådan en gang ledningsrod til at ødelægge hele æstetiken?
Det har jeg simpelthen waaau too much OCD til at kapere |
|
Besvar | Side 123 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |