Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
zonkeren
Ny bruger
Oprettet: 02-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
|
Emne: tape connection!!!!!!!!! Sendt: 15-Januar-2007 kl. 16:18 |
Nogen der ved hvordan man kommer igennem til tape conenction kbh. Har nu siden fradag ringet et utal ag gange, men aldirg nogen der tager telefonen. Samtidig gider de ikke svare på mail. Nu kommer deres sædvanlige telefonsvare ikke engang på, fordi den siger der er for mange beskeder.
Bruger nummeret 33240806, nogen der ved om det er det forkerte, eller kender en måde at komme igennem på? gider nemlig ikke køre derind hvis det er uden grund..
|
|
kasperkopping
Bruger
Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 135
|
Sendt: 15-Januar-2007 kl. 16:38 |
De prioriterer ikke deres telefoner særligt højt. De har så travlt i butikken hele tiden hvor den ene kunde afløser den næste, at de bare lader den ringe.
Sidst jeg var derinde hørte jeg en ekspedient forklare til en kunde, at hun måtte da gerne ringe og høre hvornår de fik et eller andet Samsung fjernsyn hjem, men hun skulle ikke regne med at kunne komme igennem, fordi de havde så travlt.
Ser dog, at de søger ekspedienter, så måske de er klar over, at det ikke er særligt god service ikke at ekspedere telefon-kunder.
Men altså: Det er ikke dit nummer, den er galt med - det er deres prioritering af begrebet travlhed....
|
|
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15693
|
Sendt: 15-Januar-2007 kl. 16:50 |
kasperkopping skrev:
De prioriterer ikke deres telefoner særligt højt. De har så travlt i butikken hele tiden hvor den ene kunde afløser den næste, at de bare lader den ringe. |
Jeg kan se at de søger telefonpassere nu.
Så det er noget de har fokus på.
/Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
|
Wester
Guld medlem
Oprettet: 22-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 542
|
Sendt: 15-Januar-2007 kl. 16:56 |
Det er selvfølgeligt prisværdigt, at kunder der personligt møder op prioriteres, men alligevel. Omvendt er det også irriterende at være fysisk til stede i en butik, og så tales der kun i telefon, mens man står og venter på betjening
|
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
|
zonkeren
Ny bruger
Oprettet: 02-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
|
Sendt: 15-Januar-2007 kl. 17:06 |
ok tak for svarerne.. godt nok elendig service.. kan ikke være rigtigt man skal køre ind midt i københavn, (hvor de kun har åben i myldretiden), for at høre om de har fået en bestilling hjem..
Ku godt være man skulle overveje en anden forhandler, hvis det er deres service niveau, selvom det var et godt tilbud..
|
|
BigBen
Bruger
Oprettet: 20-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
|
Sendt: 15-Januar-2007 kl. 17:25 |
zonkeren skrev:
Ku godt være man skulle overveje en anden forhandler, hvis det er deres service niveau, selvom det var et godt tilbud..
|
Jamen, det er jo netop grunden til at de kan give dig det gode tilbud. Hvis du tror, at du kan købe en 10'er for en 5'er - så er din forventning næppe realistisk.
Vh/Jan
|
|
Bambus
Super bruger
Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
|
Sendt: 15-Januar-2007 kl. 17:49 |
Har absolut kun godt at sige om TC. Det kan godt være, at de nedprioriterer telefonservicen, men deres service ved personligt fremmøde er over al forventning. De yder en kompetent og endog meget saglig rådgivning. At de samtidigt er blandt de billigste og herudover opererer med en udvidet garantiordning - det siger vel det meste
Nu må vi så se om ikke de får styr på telefonservicen, men som på mange andre arbejdspladser - gætter jeg på, at der er flaskehalsproblemer i forhold til anskaffelse af kvalificeret arbejdskraft.
|
|
jnvir
Super bruger
Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
|
Sendt: 15-Januar-2007 kl. 17:54 |
Nu skal ret også være ret. Sendte et spørgsmål til Vesterbrogade en dag 22:14 og fik svar næste dag kl. 13:04.
Jeg er ikke specielt dum og er derfor klar over, at der ikke kan sidde en række medarbejdere til udelukkende at besvare mails.
|
|
zonkeren
Ny bruger
Oprettet: 02-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
|
Sendt: 15-Januar-2007 kl. 17:56 |
Tjo kan godt se hvad i mener.. Synes bare det skdit, når man i forvejen har meget få butikker, og har korte åbningstider,at man så i det mindste ikke kan svare på en mail..
Derudover synes jeg ikke de var så imponerende. De kendte ikke til garantiordningerne, ligesom de åbenbart heller ikke kan informere om bestilling. Det var heller ikke muligt at se almindeligt tv i butikken..
Men selvfølgelig ingen der tvinger mig til at handle der.. |
|
|
|
lrev
Guld medlem
Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
|
Sendt: 15-Januar-2007 kl. 17:56 |
Bambus skrev:
Har absolut kun godt at sige om TC. Det kan godt være, at de nedprioriterer telefonservicen, men deres service ved personligt fremmøde er over al forventning. De yder en kompetent og endog meget saglig rådgivning. At de samtidigt er blandt de billigste og herudover opererer med en udvidet garantiordning - det siger vel det meste
Nu må vi så se om ikke de får styr på telefonservicen, men som på mange andre arbejdspladser - gætter jeg på, at der er flaskehalsproblemer i forhold til anskaffelse af kvalificeret arbejdskraft.
|
Enig.
Jeg er nu lykkelig for at vi har T.C-endda i København nu-har I set hvad de "har gjort" ved K.T RADIO`s priser?....der er en helside annonce i METRO-XPRESS idag.....tror sku at de er vågnet i den anden ende af VESTERBROGADE
Eksempler:427xd...19.899
507xa..24.899
lrev
Redigeret af lrev - 15-Januar-2007 kl. 18:00
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
jnvir
Super bruger
Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
|
Sendt: 15-Januar-2007 kl. 18:02 |
zonkeren skrev:
Tjo kan godt se hvad i mener.. Synes bare det skdit, når man i forvejen har meget få butikker, og har korte åbningstider,at man så i det mindste ikke kan svare på en mail..
Derudover synes jeg ikke de var så imponerende. De kendte ikke til garantiordningerne, ligesom de åbenbart heller ikke kan informere om bestilling. Det var heller ikke muligt at se almindeligt tv i butikken..
Men selvfølgelig ingen der tvinger mig til at handle der.. |
|
|
Finder du en butik med bedre service og bedre priser, så fortæl...
|
|
lrev
Guld medlem
Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
|
Sendt: 15-Januar-2007 kl. 18:04 |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|