recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tape connection!!!!!!!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettape connection!!!!!!!!!

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
zonkeren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: tape connection!!!!!!!!!
    Sendt: 15-Januar-2007 kl. 16:18

Nogen der ved hvordan man kommer igennem til tape conenction kbh. Har nu siden fradag ringet et utal ag gange, men aldirg nogen der tager telefonen. Samtidig gider de ikke svare på mail. Nu kommer deres sædvanlige telefonsvare ikke engang på, fordi den siger der er for mange beskeder.

Bruger nummeret 33240806, nogen der ved om det er det forkerte, eller kender en måde at komme igennem på? gider nemlig ikke køre derind hvis det er uden grund..

Til top
kasperkopping Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 16:38

De prioriterer ikke deres telefoner særligt højt. De har så travlt i butikken hele tiden hvor den ene kunde afløser den næste, at de bare lader den ringe.

Sidst jeg var derinde hørte jeg en ekspedient forklare til en kunde, at hun måtte da gerne ringe og høre hvornår de fik et eller andet Samsung fjernsyn hjem, men hun skulle ikke regne med at kunne komme igennem, fordi de havde så travlt.

Ser dog, at de søger ekspedienter, så måske de er klar over, at det ikke er særligt god service ikke at ekspedere telefon-kunder.

Men altså: Det er ikke dit nummer, den er galt med - det er deres prioritering af begrebet travlhed....

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 16:50

Oprindeligt skrevet af kasperkopping kasperkopping skrev:

De prioriterer ikke deres telefoner særligt højt. De har så travlt i butikken hele tiden hvor den ene kunde afløser den næste, at de bare lader den ringe.

Jeg kan se at de søger telefonpassere nu.

Så det er noget de har fokus på.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 16:56
Det er selvfølgeligt prisværdigt, at kunder der personligt møder op prioriteres, men alligevel. Omvendt er det også irriterende at være fysisk til stede i en butik, og så tales der kun i telefon, mens man står og venter på betjening
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
zonkeren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 17:06

ok tak for svarerne.. godt nok elendig service.. kan ikke være rigtigt man skal køre ind midt i københavn, (hvor de kun har åben i myldretiden), for at høre om de har fået en bestilling hjem..

Ku godt være man skulle overveje en anden forhandler, hvis det er deres service niveau, selvom det var et godt tilbud..

 

Til top
BigBen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af zonkeren zonkeren skrev:

Ku godt være man skulle overveje en anden forhandler, hvis det er deres service niveau, selvom det var et godt tilbud..

 

Jamen, det er jo netop grunden til at de kan give dig det gode tilbud. Hvis du tror, at du kan købe en 10'er for en 5'er - så er din forventning næppe realistisk.

Vh/Jan

Til top
Bambus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 17:49

Har absolut kun godt at sige om TC. Det kan godt være, at de nedprioriterer telefonservicen, men deres service ved personligt fremmøde er over al forventning. De yder en kompetent og endog meget saglig rådgivning. At de samtidigt er blandt de billigste og herudover opererer med en udvidet garantiordning - det siger vel det meste

Nu må vi så se om ikke de får styr på telefonservicen, men som på mange andre arbejdspladser - gætter jeg på, at der er flaskehalsproblemer i forhold til anskaffelse af kvalificeret arbejdskraft.

Til top
jnvir Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 17:54

Nu skal ret også være ret. Sendte et spørgsmål til Vesterbrogade en dag 22:14 og fik svar næste dag kl. 13:04.

Jeg er ikke specielt dum og er derfor klar over, at der ikke kan sidde en række medarbejdere til udelukkende at besvare mails.

Til top
zonkeren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 17:56

Tjo kan godt se hvad i mener.. Synes bare det skdit, når man i forvejen har meget få butikker, og har korte åbningstider,at man så i det mindste ikke kan svare på en mail..

Derudover synes jeg ikke de var så imponerende. De kendte ikke til garantiordningerne, ligesom de åbenbart heller ikke kan informere om bestilling. Det var heller ikke muligt at se almindeligt tv i butikken..

Men selvfølgelig ingen der tvinger mig til at handle der..

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 17:56
Oprindeligt skrevet af Bambus Bambus skrev:

Har absolut kun godt at sige om TC. Det kan godt være, at de nedprioriterer telefonservicen, men deres service ved personligt fremmøde er over al forventning. De yder en kompetent og endog meget saglig rådgivning. At de samtidigt er blandt de billigste og herudover opererer med en udvidet garantiordning - det siger vel det meste

Nu må vi så se om ikke de får styr på telefonservicen, men som på mange andre arbejdspladser - gætter jeg på, at der er flaskehalsproblemer i forhold til anskaffelse af kvalificeret arbejdskraft.

Enig.

Jeg er nu lykkelig for at vi har T.C-endda i København nu-har I set hvad de "har gjort" ved K.T RADIO`s priser?....der er en helside annonce i METRO-XPRESS idag.....tror sku at de er vågnet i den anden ende af VESTERBROGADE

Eksempler:427xd...19.899

                    507xa..24.899

lrev



Redigeret af lrev - 15-Januar-2007 kl. 18:00
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
jnvir Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af zonkeren zonkeren skrev:

Tjo kan godt se hvad i mener.. Synes bare det skdit, når man i forvejen har meget få butikker, og har korte åbningstider,at man så i det mindste ikke kan svare på en mail..

Derudover synes jeg ikke de var så imponerende. De kendte ikke til garantiordningerne, ligesom de åbenbart heller ikke kan informere om bestilling. Det var heller ikke muligt at se almindeligt tv i butikken..

Men selvfølgelig ingen der tvinger mig til at handle der..

Finder du en butik med bedre service og bedre priser, så fortæl...

 

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 18:04

Hej!

Måske K.T?

lrev

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu