|
Apple TV boks - automatisk opdatering |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-September-2024 kl. 16:04 |
Hej
Jeg troede, at min Apple TV boks automatisk ville opdatere styresystemet, når Automatisk opdatering er aktiveret under System. Det er måske ikke tilfældet? I går klikkede jeg på Opdater software for at se, om der skulle være en opdatering. Det var der, og den blev installeret. Burde boksen ikke automatisk have hentet og installeret denne opdatering? tvOS versionen på min boks er 18.0 [22J357]. På forhånd tak.
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Opdateringer installeres ikke lige den dag de frigives! For at fordele belastningen på Apple's servere, sendes opdateringer ud over et par uger. Så hvis automatiske opdateringer er slået til, så vil den blive opdateret...
|
|
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for svaret.
Jeg går ud fra, at den automatiske hentning og installation af opdateringer kører i baggrunden, uden at man ser det, og uden, at man skal gøre noget?
|
|
archfrog
Bruger Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 93 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft mange forskellige Apple TV 4K bokse i 4-5 år, jeg har altid haft "Automatisk opdatering" sat til og alligevel har jeg ALDRIG set at boksen selv opdaterede. Jeg plejer at opdatere den manuelt ca. hver 3. måned. Mine bokse står altid med strøm på og er altid på internettet.
Jeg ved ikke lige hvor Apple vil hen med den automatiske opdatering, men for mig virker det slet ikke. Redigeret af archfrog - 19-September-2024 kl. 01:47 |
|
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min erfaring er også, at automatisk opdatering ikke rigtig virker. Jeg har flere Apple TV bokse stående med strøm på, som stadig er på tvOS 16.x. De bruges kun når jeg arbejdsmæssigt skal tjekke forskelle, men idet de alligevel ikke opdaterer automatisk, har jeg ikke gjort noget ud af at slå automatisk opdatering fra.
Redigeret af Rasmus Larsen - 19-September-2024 kl. 10:33 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7077 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sjovt at sådan en funktion aldrig er blevet fikset af apple.
Men mine ATV opdaterer heller ikke automatisk
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er i øvrigt alle nyhederne i tvOS 18, hvis du ikke allerede har set det: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1726482893
|
|
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har oplevet flere gange, at min ATV 4K har opdateret automatisk!
Det sker dog ikke i stand-by, men lige når man tænder for den. De første gange undrede jeg mig over, at der ikke kom billede på skærmen. Jeg kunne dog konstatere, at "power-dioden" stod og blinkede = den var i gang med en opdatering.
|
|
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vel næsten endnu værre Det kan da ikke være meningen, at boksen skal opdatere, når man tænder den. Softwaren burde observere, hvornår man ikke bruger boksen, og så opdatere på det tidspunkt, f.eks. om natten.
|
|
|
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1560 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har oplevet mindst en opdatering på min ATV 4K (3. gen), som kom på af sig selv og om aftenen hvor jeg tændte, viste skærmen blot en besked om, at boksen var opdateret og jeg skulle acceptere nogle nye betingelser.
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4670 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min Apple TV 4k 2022 er sat til auto opdatering. Men den henter kun opdateringen automatisk. Jeg måtte selv ind at kigge efter om den var opdateret, hvilket den ikke var. Og så vælge “System” for at sætte opdateringen igang.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
yahooboy
Bruger Oprettet: 17-September-2017 Sted: - Status: Online Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har så den modsatte oplevelse. Har haft beta opdateringer siden WWDC i Juni måned, der er naturligt nok mange opdateringer.
Her har jeg fået opdateringer mens AppleTV stod i standby. Alle gange uden jeg har været aktivt indblandet i opdateringerne.
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |