|
Verificering af alder på Google |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4731 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Oktober-2024 kl. 13:12 |
|
Blev lige mødt med krav om verificering af min alder på Google. Den fik de åbenbart ikke dengang jeg oprettede en bruger.
Men hvor er det besværligt. Enten pas- eller kørekort foto med fødselsdato på et billede taget nu og her. Eller benytte et betalingskort, hvor de lover at betale for transaktionen. På mig virker det sq lidt gammeldags, når vi har MitID. Nå men jeg klistrede cpr nr og kørekort nr til og tog billedet, som blev kasseret 3 gange inden jeg alligevel sendte det. Og fik besked på det ikke dur og de skal bruge mere tid til at undersøge det. Så Google er lukket i mellemtiden
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4589 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
For at lave søgninger på Google?
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 269 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan du komme ind i indstillinger i google og slå forældrestyring fra og det er bare et gæt.
Var selv ude for det for længe siden og mener jeg skulle slå noget fra i google.
|
||
LG oled, Nvidia Shield, Primare I22 dac, Rega CD, Bluesound Node, SA 2.1 ahorn
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej jeg er vel sat til at være mindreårig - 16/18 år hvad ved jeg
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lyder da sandsynligt, det vil jeg kigge på
|
||
|
||
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2404 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det mest fantastiske er at blive bedt om at verificere at man er over 13 år gammel på en google konto oprettet for 18 år siden.
|
||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1672 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan ikke svare for Munch, men jeg er stødt på det på YT, som vel også er "Google" (Alphabet). Besynderligt nok kan man (for det meste) ikke se frække piger eller krig, mv. på YT uden identifikation, men på Google kan man fremsøge og se billeder, GIFer, video clip mv af det mest hardcore content man kan tænke sig, i alle kategorier, uden at være logget ind. Det kunne i øvrigt ikke falde mig ind at uploade CPR, billeder af pas eller andet til de røvere. Så hellere undvære. - Desværre kommer der nok en dag hvor man slet ikke kan bruge internet til noget som helst uden at være logget ind med nemID.
Redigeret af Mefisto - 11-Oktober-2024 kl. 17:25 |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10451 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, den dag kommer aldrig da NemID ikke eksisterer længere. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad så, med MitID - eller - dit MitID? (Pjat kan være anvendt)
Redigeret af mnielsen - 11-Oktober-2024 kl. 22:02 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Efter jeg havde udført den dokumentation på alder for Google, spurgte de efter en anmeldelse. Og der foreslog jeg at de i DK kunne anvende MitID, som er det sikreste.
|
||
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er du logget ind på Google? Det er jeg ikke. Hvis jeg alligevel er, så logger jeg bare ud. Jeg har ikke mødt nogen aldersverificering ENDNU, da...
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg logger aldrig ud, her på siden og flatpanels og google. Men så logger de måske automatisk en ud?
|
||
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |