|
kaos hos power / dårlig oplevelse råd |
Besvar |
Forfatter | |
sr7009
Bruger Oprettet: 06-Marts-2015 Status: Offline Point: 186 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: i går kl. 21:00 |
jeg købt den 14 / 12 2024 et stk lg g4 65 i power ishøj .
levering den 6 jan ... da dagen så kommer sker der ikke noget ikke noget tv til mig . jeg får først fat på dem dagen efter . der er sket en fejl i deres system . nå ny levnings datos aftales . den 14 jan . dagen før det skal leveres så ringer de . at de ikke har flere pt og der er så ny levning den den 28 eller jeg kan få et han har "fundet" levet den 16. tager det det levering den 16 . den 15 ringer jeg til dem for jeg undre mig og spøger om det er en demo model de har " fundet " det bekræfter han det er (skal de ikke oplyse det før handel ?) (første gang jeg snakket med ham om det var det nyt ) jeg får så mulighed for at vælge et som en anden kunde skulle have men som de ikke har hørt retur fra pga lån nok ikke gået igennem det har været uden af kassen og er bliver kaliberet (skulle jeg ikke betale for ) det kan leveres den 24 ellers så skulle der komme nye den 31 hvor jeg kunne få et . ved at være lidt desperat siger jeg ja tak til det den 24 . den 24 bliver leverings tidspunktet så rykket 3 gange . først mellem 12 og 13 . så mellem 15 og 16 og så til mellem 17 og 18 og det kommer så 1839. ja ok .. jeg pakker så ud og vil sæt op den 25 så opdager jeg at : der mangler opsætnings skabelon , plast stykker til bag på (over ledninger og over vægbeslag . og at vægbeslaget er riset og der er mærker efter skruer og at det kan ses at det har været hængt op . nu går jeg så og venter på at de finder en dato hvor de lever et sprit nyt tv og tager det gamle med retur . hvad hade i gjort i den her situation? de er helt med på ( ham jeg har snakket med ) at jeg skal kompenseres men hvordan og hvor meget hade i sagt var rimeligt ? :) (stavefejl rettet )
Redigeret af sr7009 - i går kl. 21:02 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4835 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bed om et nyt TV leveret med det samme! I har fået så dårlig oplysning om det TV der er modtaget, så jeg ville tro at det er et brugt TV.
Redigeret af Munch - i går kl. 21:53 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
sr7009
Bruger Oprettet: 06-Marts-2015 Status: Offline Point: 186 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja ikke det har jeg godt ... og venter på levnings dato :/ skal så vente en uge mere ..
hvordan ville i godtage kompensation ? |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19551 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville ophæve handlen og købe TV et andet sted.
Klaus
|
|
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af HessiDude - 15 timer 16 minutter siden kl. 07:44 |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8633 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prisen er, så vidt jeg kan se, noget højere nu, end den var i december. Derudover ser det heller ikke ud til, at den er på lager nogensteder.
Spørgsmålet er så, om den overhovedet kommer det. |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4835 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal ikke godtage kompensation, du skal ha leveret et fejlfrit nyt TV eller ha dine penge retur. Det Power tilbyder dig er under al kritik. Det kan betyde at du skal købe et nyt TV et andet sted hvor de behandler dig ordentligt som kunde.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
sr7009
Bruger Oprettet: 06-Marts-2015 Status: Offline Point: 186 |
Funktioner
Tak(0)
|
som det ser ud nu får jeg begge dele ... både nyt og kompentation.
nogen der ved hvordan man kommer ind i servis opsætningen og kan se hvor lang tid tvet har kørt ? |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4835 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det får man af at stå fast over for en forhandler - tillykke!
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
jensoest
Bruger Oprettet: 22-December-2009 Status: Offline Point: 213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har været udsat for nogenlunde samme elendige købsoplevelse, dog hos Elgiganten. I forbindelse med Black Friday bestiller jeg et 77” LG G4. Det bliver leveret den 29. november 2024. Tv’et viser sig at have pixelfejl. Elgiganten går med til at ombytte. Men da det nye tv skal leveres den 13. december, udskyder de umotiveret til den 19. december og herefter til den 23. december. Dage hvor Elgiganten bare forventer, at man kan være hjemme hele dagen til at tage imod. Tv’et, Elgiganten så rent faktisk kommer med den 23. december, er desværre til min store forfærdelse blot et refurbished tv. Det fremgår tydeligt ved, at beskyttelsesfilmen er væk, og der er fingeraftryk på skærmen. Da jeg beder om at få det ombyttet til et helt nyt tv, som jeg jo har bestilt og betalt for, vender Elgiganten bevisbyrden om, så det er mig, der skal bevise, at jeg ikke selv har taget beskyttelsesfilmen af. Håbløst. Da jeg så beder om at udnytte returretten, vil Elgiganten have, at jeg de-facto skal betale 1.000 kr., idet Elgiganten kun vil refundere tv’ets pris og ikke de to gange leveringer. Håbløst. Generelt bruger Elgiganten en uge på at svare på ens henvendelser, og typisk er det med en ufattelig arrogance og ligegyldighed. Og der er tale en ny person hver gang – en person som tilsyneladende ikke gider at besvære sig med at læse den forudgående korrespondance. Håbløst. Til sidst orker jeg ikke mere, giver op og ender derfor uretfærdigvis med at betale fuld pris for et refurbished tv. Men jeg synes simpelthen, at det er skandaløs og uanstændig behandling af en kunde. Det burde ikke være lovligt.
Redigeret af jensoest - 2 timer 55 minutter siden kl. 20:05 |
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved du overhovedet hvad refurbished betyder? Mon ikke der blot er tale om et TV som er returneret, af den ene eller anden årsag?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |