|
|
SONOS + youSee play |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
kim.t
Guld medlem
Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: SONOS + youSee playSendt: 28-Februar-2025 kl. 17:10 |
|
Jeg oplever at jeg hele tider bliver logget ud. Login holder kun ca 1 døgn. Dvs hver dag hvis jeg vil bruge mit youSee Play via SONOS skal jeg autorisere den igen.
Er der andre der oplever det samme ?? PS og så er det aldrig lykkeds mig at få adgang til mit lokal musikbibliotek som ligger på en intern HDD på min MacMini efter den katastrofale opdatering de lavede for snart lang tid siden - jeg får den famøse fejl 913
Redigeret af kim.t - 28-Februar-2025 kl. 17:15 |
|
|
|
![]() |
|
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9461 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2025 kl. 18:11 |
|
Har samme problem Sonos og yousee
|
|
![]() |
|
mikkelsen1980
Super bruger
Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 392 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2025 kl. 20:56 |
|
Samme problem med Yousee.
Telmore virker fint. Sonos S1
|
|
![]() |
|
Epsi
Super bruger
Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Marts-2025 kl. 21:29 |
|
samme problem her. Har flere gange skrevet med Sonos om fejlen og fejlmeldt til Yousee
De er godt nok længe om at fikse det
|
|
![]() |
|
mikkelsen1980
Super bruger
Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 392 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Marts-2025 kl. 15:00 |
|
Men mærkeligt at Telmore virker fint. De 2 platforme ser jo helt ens ud.
|
|
![]() |
|
Epsi
Super bruger
Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Marts-2025 kl. 15:36 |
|
Ja det må næsten være YouSees forbindelse til Sonos. Eller kan den miste forbindelsen hvis andre devices afspiller efterfølgende? Hvordan kan det fejlmeldes til YouSee?
|
|
![]() |
|
mikkelsen1980
Super bruger
Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 392 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-April-2025 kl. 13:18 |
|
Nogen der har haft snakket med Youse om problemet?
Synes jeg oplever samme problem med Telmore nu.
|
|
![]() |
|
mikkelsen1980
Super bruger
Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 392 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-April-2025 kl. 13:21 |
![]() |
|
Epsi
Super bruger
Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-April-2025 kl. 14:26 |
|
Linket virker ikke
|
|
![]() |
|
JørgenT
Guld medlem
Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5388 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-April-2025 kl. 17:50 |
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
u2pia
Super bruger
Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 340 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-April-2025 kl. 00:11 |
|
Jeg oplever samme problem…
Men som det fremgår af linket, så er det et velkendt problem og ingen kendt tidshorisont for løsning…
![]() |
|
![]() |
|
Epsi
Super bruger
Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-April-2025 kl. 08:06 |
|
Men fejlen må ligge hos YouSee/Telmore? Jeg har prøvet at tale med Sonos support en del gange og efter meget troubleshooting siger de jeg skal henvende mig til Yousee
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |