recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så får vi en ringere ps3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå får vi en ringere ps3

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
como Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-April-2006
Status: Offline
Point: 163
Direkte link til dette indlæg Emne: Så får vi en ringere ps3
    Sendt: 24-Februar-2007 kl. 12:12

Se her

http://ps2.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=70317



Redigeret af como - 24-Februar-2007 kl. 12:17
Til top
Mike270183 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-September-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 321
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 12:53

Det er sgu for ringe! Havde ellers tænkt at mig købe den på frigivelses dagen, men nu tror jeg sgu næmere jeg venter til man kan få den samme version som i USA og Japan.

Det er sgu en om'er Sony!

Til top
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Avatar
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 12:55

Vi har den også selv som nyhed her på Recordere.dk:

 
/MichaelS

 

mvh MichaelS
Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Juli-2005
Status: Offline
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 14:49
Jeg var kun en bankoverførsel fra at forudbestille en PS3, men nu skal jeg ikke have den, før den falder drastisk i pris, eller vi får den fulde version af konsollen. 



Til top
KasperM Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 16:02
Oprindeligt skrevet af MichaelS MichaelS skrev:

Vi har den også selv som nyhed her på Recordere.dk:

 
/MichaelS

 

Der står i artiklen:

"Desuden vil Sony tilbyde øget kompabilitet ved software- og firmware opdateringer med tiden."

Mon det indebærer kompabiliteten med gamle spil? Men ok, den med, at der kommer opdateringer som fixer "småfejl" har vi vist hørt før (kan I sige Kissssssss?  ).

Det må siges at være en meget dyr konsol, selv som ny på markedet. Jeg spiller i det hele taget ikke særlig meget, så jeg har stadig kun den første Xbox. Derfor er jeg lidt nysgerrig efter at vide, hvis man ikke tænker på prisen, er PS3 så værd at investere i som en første Playstation - er den "god" i sig selv, eller er den forældet allerede ved sin ankomst?



Redigeret af KasperM - 24-Februar-2007 kl. 16:02
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12242
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af SJ SJ skrev:

Jeg var kun en bankoverførsel fra at forudbestille en PS3, men nu skal jeg ikke have den, før den falder drastisk i pris, eller vi får den fulde version af konsollen. 


Det får vi aldrig. Det har altid været meningen, at PS2en inde i PS3-konsollen skulle fjernes, og bagudkompatibiliteten altså skulle ordnes med software i stedet for hardware understøttelse. Dette sker så bare lidt hurtigere, end 'man' havde forventet.
Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Juli-2005
Status: Offline
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 19:12
Det er så også i orden, men så burde prisen også sænkes.

Jeg er stadig i tvivl, om jeg skal bide det hele i mig og så bare forudbestille som planlagt.  Jeg går ikke ud fra, at der er en prissænkning på vej før tidligst engang sidst på året?





Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12242
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 19:16
De har aldrig lovet lavere pris, i forbindelse med at PS1/PS2-emulatoren skifter fra hardware til software.
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 20:16

Jeg forstår ikke den hylen op om at den er ringere, har man PS2 spil så har man vel også en PS2 og ligeså med PS1 så spil på dem. Selve PS3 er da ikke dårligere til det den skal bruges til, PS3 spil og film, det er der ikke ændret på. Det er da ligesom at sige "jeg er sur over at min nye pc ikke kan spille DOS spil". Og hvor mange PS1 og PS2 spil det går ud over ved i jo ikke endnu, det er da det samme problem med Micrsoft's  hårtørre = XBox360. Det kan godt være at JAP & USA modelen af PS3 kan spille 98% af de gamle spil og så kan den EU måske får spille 70% jeg siger bare "og hvad så".



Redigeret af klander - 24-Februar-2007 kl. 20:20
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 21:11
Du har masser af plads under/ved siden af tv'et og elsker at se masser af apparater stå og fylde kan jeg forstå. Har du stadig både en vhs, video 2000 og betamax stående?

Redigeret af Stampe - 24-Februar-2007 kl. 21:13
Til top
JBoy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2005
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 21:20
Lige præcis Stampe, da man nu tilsynedelande ikke kan spille sine PS2 spil på den nye PS3, så kan man jo lige så godt skifte til XBOX 360 / Wii eller vente på bedre tider!

Jeg vil i hvertefælde ikke have 2 spille maskiner stående i stuen under min fladskærm, så hermed kan Sony godt vinke forvel til endnu en forudbestilt konsol.
Prisen er jo latterlig (små 8 kilo når man hurtigt) og specielt hvis man samtidig skal skifte samtlige spil ud. Derudover er der ikke mange spil til mindre børn der kan spille på en PS3.
Til top
AllanHvass Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 21:22

Det ser i hvert fald ud til, at der er basis for massiv parallel import - hvis man ellers er i stand til at tilgive Sony at worldwide lancering ikke omfattede Europa, at prisen er LANGT over US/JAP, at man ikke har et valg mellem to forskellige versioner, at standard prisen ikke omfatter noget HD kapabelt kabel til en HD kapabel spillekonsol og at man nu ikke får bagudkompatibilitet i det omfang som var lovet.

Jeg er XBox mand selv, så dette er næppe et objektivt indlæg, men i hvert fald fakta det hele.

Med venlig hilsen
Allan Hvass
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu