|
Samsung HT-P1200 - "Play prohibited...." |
Besvar | Side 123 5> |
Forfatter | |
BuFFe
Ny bruger Oprettet: 25-August-2006 Status: Offline Point: 2 |
Emne: Samsung HT-P1200 - "Play prohibited...." Sendt: 25-August-2006 kl. 21:07 |
Jeg har lige anskaffet mig dette sæt.. Men når jeg vil afspille mine backup-dvd'er brændt på Ritek G05, skriver den følgende meddelelse: Nogen der kender til dette problem? Noget man evt. kan ændre på? Mvh BuFFe |
|
rktdi
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Sendt: 28-August-2006 kl. 10:24 |
måske dette kan hjælpe: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9430&K W=p1200
|
|
BuFFe
Ny bruger Oprettet: 25-August-2006 Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 28-August-2006 kl. 11:58 |
Er prøvet, og hjælper desværre ikke |
|
rktdi
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Sendt: 29-August-2006 kl. 10:53 |
nå det var da surt - hva dælen kan det så være.. prøv evt. Samsung support på www.samsung.dk
|
|
Vesterholm
Bruger Oprettet: 27-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
Sendt: 13-Januar-2007 kl. 17:50 |
Jeg har lige præcis samme problem, og ved heller ikk hva jeg skal gøre. Er glad for anlægget men vil gerne kunne afspille nogle back-up skiver.
|
|
SamCool
Ny bruger Oprettet: 08-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
Sendt: 25-Januar-2007 kl. 15:48 |
Det er en latterlig feature Samsung har lagt ind i deres modeller for nyligt. Jeg har haft 2 forskelling HT-P1200 systemer Det første (fra april 06) spillede backups uden problemer overhovedet. Det seneste (fra okt. 06) viser "play prohibited" når jeg forsøger! Jeg har talt med Samsung, og de påstår at det har anlæggene altid gjort ..... og at det skal de gøre!.... Det passer bare dårligt med at der findes massere "ældre" anlæg der afvikler det fint, hvorimod alle "nyere" modeller tilsyneladende ikke kan. Og det er altså ganske lovligt at lave backups af sine DVD'er, men nu mener Samsung tilsyneladende ikke længere at deres afspillere behøver at kunne afspille dem Jeg håber der snart er en eller anden der finder et hack der fjerner denne latterlige begrænsning i funktionaliteten. |
|
SamCool
Ny bruger Oprettet: 08-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
Sendt: 25-Februar-2007 kl. 18:40 |
Efter en del læsning i fora rund på nettet, lader det til at man kan omgå denne "play prohibited" meddelelse ved at være lidt alternativ i brændingen af DVD'erne. Det er dog ikke lykkedes mig at finde en løsning, der ikke involverer flere forskellige programmer og en masse fiflen med filer. Er der ingen herinde der er lykkedes med en "simpel" opskrift? Problemet er måske ikke så udbredt? Hvordan laver i andre backup's? |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Sendt: 25-Februar-2007 kl. 18:44 |
Har du prøvet at lave dem på din PC med programmet Clone DVD. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Tommy_DK
Junior bruger Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
Sendt: 18-December-2007 kl. 16:49 |
Hej.
Er der nogen der har fundet en løsning på problemet med back up dvd'er og teksten play prohibited på skærmen. Har et Samsung HT-TXQ120R og den vil bare ikke afspille en dyt. Er der andre der har oplevet lidt sjovt med RDS og RT (Radio tekst) Min den skriver det mest mærklig i display. F.eks så skriver den TLBMB FM istedet for Skala Fm.. Teksten der ligger i udgivelsen for RT ligner noget være noget. |
|
M.V.H
Tommy |
|
Tommy_DK
Junior bruger Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
Sendt: 18-December-2007 kl. 21:38 |
Hej.
Nå, men nu fik jeg mit Samsung HT-TXQ120R til at afspille hjemmebrændte dvd'er. Dette vil også få HT-P1200 til at æde dem. Rip dvd med 1 click dvd copy og der efter brænd den ud med nero og så virker det. Man kan også bruge nero til at ripe sammen med Any DVD. Så clonedvd er skod sammen med samsung |
|
M.V.H
Tommy |
|
Tommy_DK
Sendt: 18-December-2007 kl. 21:40 |
men jeg savner stadig en løsning på det mærkelig tekst når der spilles radio
|
|
M.V.H
Tommy |
|
Tommy_DK
Sendt: 02-Januar-2008 kl. 10:42 |
og så lige en update.
Til min store skuffelse har jeg nu fundet ud af at mit anlæg er desginet til det amerikanske market.. Jeg kan ikke spille region 2 dvd'er og vejledning til at gøre den regionsfri dutter ikke. Samsung vil ikke hjælpe så det ender med at anlæget ryger retur. |
|
M.V.H
Tommy |
|
Besvar | Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |