recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 som afspiller?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 som afspiller?

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
mstoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 som afspiller?
    Sendt: 12-April-2007 kl. 20:02
Hey rødder,

Hvordan fungerer PS3 som DVD/BR afspiller kontra reelle DVD/BR-afspillere? Er der et kvalitetsmæssigt svind sammenlignet med andre dyrere afspillere som ikke har til formål også at være konsol?

Det jeg i bund og grund søger svar på er, om jeg skal investere i en afspiller udover min PS3.

Tak.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 20:07
Jævnfør denne test er DVD-afspilningen langt under det acceptable. BRD-afspilningen derimod skulle noget af det bedste, kun under Sony/Pioneers afspillere. Bedre end Samsung, Panasonic og de andre der vist nok har smidt maskiner ud.

Men jeg skulle gerne få min på lørdag, og så får jeg altså lige kigget lidt på DVD-afspilningen. Brugere herinde hævder at det ser skidegodt ud, men faktuelle tests siger så noget andet.

Redigeret af Naiera - 12-April-2007 kl. 20:08
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 20:24
synes testen alligevel bevæger sig ind på 'videophile' området, som selvfølgelig også er fint for folk der vil have det ultimative ^^

og jeg skal ikke kunne sige om det ser skidt ud på hdtv (at bruge ps3 som dvdafspiller), men som sagt i en anden tråd så synes undertegnede at hans ps3 som dvdafspiller klarer det mindst ligeså godt som thomson dth8551(fælleskøb) på et 32" billedrørs tv

men glæder mig da til at hører hvad du finder ud af naiera, for du må da have læst alt hvad der er at læse på internettet om ps3'en
Til top
mstoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 21:27
Super. Tak for jeres svar begge to!

Naiera, er du sød at vende tilbage med svar i denne tråd når du har afprøvet DVD-afspilleren i din PS3?

Det kunne være lidt fedt om man kunne spare både plads og penge på at bruge sin PS3 som afspiller.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

synes testen alligevel bevæger sig ind på 'videophile' området, som selvfølgelig også er fint for folk der vil have det ultimative ^^

Det er bestemt ikke en ultimativ test, at skulle kunne vise sortere end sort, og f.eks. de knapper i 'hvid skjorte' testen. Min Pioneer til 1500,- har ingen problemer med begge dele.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 21:38
Oprindeligt skrevet af mstoft mstoft skrev:

Super. Tak for jeres svar begge to!Naiera, er du sød at vende tilbage med svar i denne tråd når du har afprøvet DVD-afspilleren i din PS3?

Jeg har netop aftalt at jeg henter den over middag på lørdag, så engang i løbet af dagen får jeg lige lavet 'testen'. Den tager jo ikke så lang tid at foretage

Redigeret af Naiera - 12-April-2007 kl. 21:39
Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 21:42
Jeg kan desværre ikke anbefale, at du investerer i en PS3 og da slet ikke hvis hensigten er, at den skal bruges som filmfremviser, da chancen er stor for, at du får en defekt PS3, hvor den indbyggede blæser støjer alt for meget til, at konsollen kan anvendes til sådan et formål. 

Da Sony/Nordisk Film ikke ser ud til pt. at ville anerkende, at en støjende blæser er en fejl, kan det blive meget svært at få byttet konsollen til en ny eller at ophæve købet. 

Redigeret af SJ - 12-April-2007 kl. 21:44
Til top
mstoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2007 kl. 01:03
Man kan vel med fordel vente et par måneder, så er fejlen formentlig rettet på de fleste maskiner, samt prisen er faldet.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2007 kl. 02:23
Oprindeligt skrevet af SJ SJ skrev:

Jeg kan desværre ikke anbefale, at du investerer i en PS3 og da slet ikke hvis hensigten er, at den skal bruges som filmfremviser, da chancen er stor for, at du får en defekt PS3, hvor den indbyggede blæser støjer alt for meget til, at konsollen kan anvendes til sådan et formål.

Jeg køber den brugt af en som nok ville have klaget hvis den larmede for meget.
Til top
mstoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2007 kl. 12:04
Er der virkelig allerede folk som sælger deres PS3 videre? 

Hvad må du slippe for den?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2007 kl. 12:24
Rigeligt. Men nu er den jo også japansk og inkluderer såen en her og Mission Impossible III på Blu-Ray Dog stadig et stykke under hvad en dansk PS3 koster.

Redigeret af Naiera - 13-April-2007 kl. 12:25
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2007 kl. 15:29

Jeg har anvendt min PS3 til DVD afspilning på mit Panasonic TH42PV60 - og jeg synes det fungerer fremragende - med et glimrende billede.

Jeg har set Eragorn og StarGate - og begge havde et, imho, ganske flot billede!

Jeg er så en af de der har været heldig, og ikke fået en PS3 der skruer blæseren op på niveau 3 fra start, så det er kun i stille passager jeg hører den...

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar Side  123 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu