recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC Banner BOING!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTDC Banner BOING!

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Emne: TDC Banner BOING!
    Sendt: 03-Maj-2007 kl. 00:17

Ja - Hvad f*** sker der for TDC banneret på forsiden. Jeg er ved at blive sindsyg af det BOING der kommer når man kommer i nærheden af det!

- det skulle jeg lige have ud...sorry

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2007 kl. 00:28

Kan godt forstå dig Langemor

Jeg hader også de der bannere de forskellige annoncører er begyndt at smide op alle steder - med både video og lyd - så pludselig mens man sidder fredeligt og kigger på en hjemmeside og lige flytter musen så den kommer hen over et banner,  kommer der en reklamespasser fra realkredit eller et forsikringsselskab og begynder at holde salgstale.

prøv eks. http://ontv.dk/ og kom til at bevæg musen hen over Nykredits bannerannoncer "hej, jeg hedder Janne Thrane Jensen - bla bla bla"

argh - tæskeirriterende

Redigeret af spawn - 03-Maj-2007 kl. 00:30
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2007 kl. 08:33
Tjaaa, os med Firefox og Adblock plugin har jo ikke de problemer
Mvh Jesper
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 1262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2007 kl. 08:38
Jeg undlader for det meste at Adblock'e de sider jeg bruger meget (og som ikke er kommercielle), for det er reklamerne der er sidernes eksistensgrundlag.

Så, medmindre du vil betale for at bruge recordere.dk, bør du slå Adblock fra og acceptere at der kommer et "boing" en sjælden gang imellem...
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2007 kl. 08:47

Jeg syntes heller ikke almindelige bannerannoncer gør noget - jeg kan sagtens "overse" dem når jeg kigger på en side - det er blot den nye trend med at de skal være "levende" så man får et schock hver gang man uforvarende kommer til at trække musen henover.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2007 kl. 09:54

Jeg plejer at køre uden lyd....

mvh Christian
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2007 kl. 00:11

Oprindeligt skrevet af Langemor84 Langemor84 skrev:

Ja - Hvad f*** sker der for TDC banneret på forsiden. Jeg er ved at blive sindsyg af det BOING der kommer når man kommer i nærheden af det!

Sådan er bannerne fra TDC - det er ikke noget vi har kontrol over.

Men de er et godt tilskud til driften af hjemmesiden, og derfor lever vi med dem

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2007 kl. 18:16
Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Jeg undlader for det meste at Adblock'e de sider jeg bruger meget (og som ikke er kommercielle), for det er reklamerne der er sidernes eksistensgrundlag.

Så, medmindre du vil betale for at bruge recordere.dk, bør du slå Adblock fra og acceptere at der kommer et "boing" en sjælden gang imellem...

Jeg bestemmer vel selv om jeg har lyst til at se de reklamer, ligesom jeg også zapper væk, når der er reklamer på tv.
Så nej jeg har så sandeligt ikke tænkt mig at slå Adblock fra.
Mvh Jesper
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2007 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Jeg bestemmer vel selv om jeg har lyst til at se de reklamer, ligesom jeg også zapper væk, når der er reklamer på tv.
Så nej jeg har så sandeligt ikke tænkt mig at slå Adblock fra.

Jamen jeg har da heller ikke tvunget dig til at slå adblocker fra...du er i mine øjne dog ikke særlig solidarisk overfor recordere.dk
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4800
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2007 kl. 06:32
Hvis nu reklame-producenterne ikke lavede reklamerne så irriterende, at de går ind og forstyrrer oplevelsen (f.eks. ved umotiveret lyd eller ved kraftigt blinkende røde farver eller lign.), så kunne det være, at behovet for at "kæmpe imod" ville være mindre.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2007 kl. 07:44
Det er da helt rigtigt, jeg ser også alt for ofte grimme/forstyrrende reklamer, men der er ingen grund til at straffe recordere.dk

Skriv i stedet til TDC og klag. Det hjælper i hvert tilfælde ikke noget at gøre det her, eftersom man som "reklameviser" sjældent har indflydelse på hvilke reklamer der bliver vist.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2007 kl. 10:35

Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Hvis nu reklame-producenterne ikke lavede reklamerne så irriterende, at de går ind og forstyrrer oplevelsen (f.eks. ved umotiveret lyd eller ved kraftigt blinkende røde farver eller lign.), så kunne det være, at behovet for at "kæmpe imod" ville være mindre.

Det kunne også være, at de så heller ikke blev set så nemt, så dem der annoncerer ikke gider mere, fordi de alligevel ikke får noget ud af det, hvorefter at dem der driver siden ikke gider mere, fordi det koster en hel del penge, hvorefter at siden lukkes ned.

Blot en teori!

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu