|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||||||||||||||||||||||||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() Sendt: 12-Maj-2007 kl. 10:05 |
||||||||||||||||||||||||||
iflg denne side som panasonic europa står bag er det kun plasma der dur (domænet er registreret til dem )
http://www.plasma-lcd-fakta.dk
er der hold i at lcd er så elendigt som de gør det til eller er det kun for at panasonic skal hælde vand på egen mølle ? til fordel for deres plasma tv ? så ser det jo ikke godt ud med mit ny indkøbte jvc 32da8zu
Redigeret af jetdirect - 12-Maj-2007 kl. 10:10 |
|||||||||||||||||||||||||||
![]() |
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8644 |
![]() |
Nu har den side været diskuteret flere gange her, og du havde ikke bhøvet at
lave en whois for at finde bagmanden - det står nederst på websiden og på "involverede virksomheder" siden. |
![]() |
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Du skal ikke tage siden alt for alvorlig. Den er ikke mere seriøs end Jyllands Posten's evige forsøg på at forklare hvad man skal kigge efter og købe når man skal have nyt tv. |
![]() |
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Jeg synes du skal tage alle de "roser" som skrives til Plasma'ens fordele, "med et stort gran salt". Jeg er selv lige skiftet fra LCD til Plasma, da jeg gerne ville have en lidt større skærm og jeg syn's ABSOLUT IKKE at forskellen er så stor, som mange "Plasma-ejere" herinde gerne vil gøre den til. Nu har jeg så godt nok kun alm. kabel-TV signal, og ihvertfald med det signal at jeg har, der er forskellen minimal efter min mening. Nu har jeg så prøvet begge dele, og stod jeg nu igen og skulle handle, og prisen var den samme, så ville jeg vælge det TV jeg syntes bedst om, uanset hvilket "system" det så ville ende med. Redigeret af Pokerface - 12-Maj-2007 kl. 10:39 |
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
![]() |
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Nu laver Panasonic også LCD-skærme, så det går også ud over dem selv. Mht. din JVC, så er LCD det eneste fladskærmsvalg i den størrelse. |
![]() |
mejersken ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 319 |
![]() |
En lidt overset emne i debatten er at plasma bruger meget mere strøm end lcd, og koster dermed mere i løbende udgifter
|
![]() |
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Nej det er stadigvæk ikke rigtigt - det er en påstand som er blevet manet til jorden utallige gange herinde i det sidste års tid. |
![]() |
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8644 |
![]() |
Overset fordi det er forkert. Begge typer har stort set samme forbrug ved samme skærmstørrelse. Redigeret af lunddal - 15-Maj-2007 kl. 14:57 |
![]() |
mejersken ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Efter lidt undersøgelse må jeg nok give jer ret, ved en direkte sammenligning mellem topmodeller i samme størelse, er forskellen ikke noget at snakke om, min kilde står til
|
![]() |
Baron von Wulff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
Jeg er helt enig!! Det er næsten ren religion. Det er lige som diskussionen blandt sejlerfolket. Hvad er den bedste båd. En sejl- eller en motorbåd??? Der er ikke noget entydigt svar. Det er og bliver for det meste en subjektiv vurdering. Så vælg den du bedst synes om - begge systemer fungerer ok hvis blot man vælger kvalitet, og ikke de billigste supermarkedsmodeller. |
Mvh.
Wulff |
![]() |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Men det passer jo ikke. Såfremt målet er den bedste billedkvalitet/at komme så tæt på det korrekte som muligt, så er et godt plasma TV faktuelt bedre end LCD.
Der er selvfølgelig mange varianter der kan spille ind, men er de få ting der skal være på plads i orden, så får man faktuelt set bare bedre billedkvalitet med f.eks. et Panasonic plasma TV end et Sony LCD TV. |
![]() |
Hapsdog ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
Jae, som sådan kan du vel godt have lidt ret. Jeg synes bare det er lidt firkantet at stille det op på den måde. For der er stadig noget med at et LCD billede er bedre i kraftig dagslys, og et plasmabillede er bedre at kikke på fra siden..... Jeg er så evigt enig med Pokerface i denne sag. Prøv at se hos TC i KBH.V. På den anden side er det osse rart at der er nogen som har en mening, ellers bliver det for kedeligt. Og nu vi er ved det, jeg vil til enhver tid foretrække båndhøjtalere fremfor kassehøjttalere også selvom de er med runde kanter. Det må være nok for nu....på religionssiden mvh |
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |