|
Model beskrivelser |
Besvar |
Forfatter | |
Vincent
Ny bruger Oprettet: 12-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
Emne: Model beskrivelser Sendt: 12-December-2004 kl. 21:51 |
Hej Jeg har nu gennem det sidste halve år jævnligt og interesseret fulgt med i debatten her på siten, for at få afgjort hvilke HD + DVD recorder som skal have en plads under mit fjernsyn. En ting som jeg mangler når jeg sammenligner de forskellige modeller er et samlet sted jeg kan gå hen for lige at opfriske de enkelte modellers plusser og minuser "Her tænker jeg også på nye kommende modeller". F.eks er der ikke lige sådanne at finde frem til de specifikationer der har været vist omkring Pioneer 920. Jeg kunne godt savne denne mulighed når jeg lige skal have opfrisket hvorfor det skal være den ene model frem for den anden. Jeg ved godt at jeg kan finde disse oplysninger i de enkelte brugergrupper eller under anmeldelserne eller under nyhederne eller et helt fjerde sted men det er tit besværligt og ikke særligt hurtigt. Hvad med at f.eks hvert brugergruppe havde et link til beskrivelserne af modellerne der hører til under forummet, så når man f.eks. går ind i ”Sony DVD & HDD recordere” måske lige under ”Velkommen til forummet” fik præsenteret et nyt link så man via dette kunne hoppe hen og se specifikationerne på de Sony modeller der er specifikationer på ”ofte er der jo også specifikationer på kommende modeller langt tid før de kan købes”. Det er kun et forslag fra en ellers særdeles tilfreds bruger af Recordere.dk
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Sendt: 13-December-2004 kl. 09:27 |
Prøv at se her : http://digitall.3web.cz/recorders_chart.htm En samlet oversigt over de fleste recordere. |
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7885 |
Sendt: 13-December-2004 kl. 09:36 |
Jeg kan fortælle at jeg har overvejet at lave en hjemmside med beskrivelse af forskellige modeller - og det kunne jo også omfatte de modeller, der er lige om hjørnet. Dette ville blive min egen hjemmeside uden egentlig relation til recordere.dk, men man kunne jo godt linke til min hjemmeside fra recordere.dk Men det kan godt have lange udsigter - jeg skal først have fat i programmet frontpage og jeg har ikke prøvet at lave hjemmesider før, men har været på et minikursus om det og kender også lidt til vedligeholdelse af hjemmesider - men hvis jeg kommer igang med det, så skal det nok blive godt!... |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
MichaelS
-- Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
Sendt: 13-December-2004 kl. 15:32 |
Vi har tidligere haft en sådan oversigt her på Recordere.dk - faktisk var det det Lars startede med - men det er meget tidskrævende at holde den ajour og vi har pt ikke den arbejdskraft. Der er en del fejl i det tjekiske skema, men det er det bedste der pt er på nettet. /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 13-December-2004 kl. 16:34 |
Jeg er igang med at opbygge et skema over optagere som vil blive tilgængeligt her på recordere. Som Michael skriver er det en MEGET tidskrævende opgave og jeg forventer derfor først at have noget klar til Januar... Iøvrigt håber jeg på at recordere's brugere vil være behjælpelige med at vedligeholde skemaet (da jeg har begrænset viden om mange af optagerne). Stay tuned! /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
Vincent
Ny bruger Oprettet: 12-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
Sendt: 13-December-2004 kl. 23:24 |
Tak for alle svarene. Det Link Kim sendte er jo en guds velsignelse af et skema til at danne sig et hurtigt overblik,- der er dog ikke Pioneers 920 med (Jeg har dog indlagt hele skemaet i et Excel regneark for videre bearbejdning). Til Michael jeg mener godt at kunne huske det skema og jeg ved godt hvad det vil indbefatte at vedligeholde et sådan skema. og det var ikke nødvændigvis det jeg gik efter men det ville selvfølgeligt være det optimale. Det jeg egentlig efterlyste var en samling af de frigivne specifikationer på de enkelte modeler samlet et logisk og lettilgængeligt sted, hverken mere eller mindre. Til jer andre, hvis i får opbygget jeres skemaer håber jeg at da på et tidspunkt at se et link til disse. Jeg må dog erkende at jeg selvfølgelig ikke vil have samme behov når jeg nu her efter jul tager den endelige beslutning til hvilke maskine der skal pryde underetagen af fjernsynet (Indtil nu er Pioneer 920 favoriten). Men der må være en masse andre der også vil kunne få glæde af et samlet sted at finde informationerne på. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |