recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic EH57
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic EH57

 Besvar Besvar Side  123 11>
Forfatter
Besked
Kristian_thj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic EH57
    Sendt: 30-April-2007 kl. 16:33

Jeg er r_e_t lun på den (også da storebroderen EH67 først kommer om over en måned). Den er i fælleskøbet til en rigtig god pris, -men ved nogle hvornår leveringen finder sted? Alternativt kan jeg se at andre online shops (fx hifishoppen.dk) har den til et par hundrede over.

Jeg ejer ikke en HDD endnu og er derfor meget utålmodig...

Er der nogle her som allede har købt den? Og hvor og til hvilken pris?

Bedste hilsner fra

Kristian

Panasonic EH57 blev det, takket være dette forum. Tak for alle posts!
Til top
malten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2007 kl. 23:05
Du kan finde den til 3500 hos et par stykker og flere viser grøn lagerstatus - så du burde kunne få den med det samme.
Til top
trolden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-April-2007
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 18:26
Til top
Callie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2005
Sted: Vestamager
Status: Offline
Point: 563
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 20:01
Mht levering i fælleskøbet, så bestilte jeg EH57 i går formiddags og fik den med posten idag, så det går tjept :)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 20:05

Hva... Callie, kunne du ikke fortælle lidt om din nye HDD når du har fået kigget på den, altså optaget og afspillet?

Jeg tror kun der er ca 100 medlemmer der venter spændt på dine meninger  

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Callie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2005
Sted: Vestamager
Status: Offline
Point: 563
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 21:26

Som afspiller er den okay. Jeg har hurtigt haft testet den med divx og xvid filer. Jeg får imidlertid kanter rundt om billedet (muligvis kun i siderne), dvs. film bliver ikke vist i hele bredden af min skærm (Toshiba 32WL66Z). Jeg må prøve mig frem og finde en løsning på det, hvis jeg ikke skal fortsætte med at bruge min xbox360 som mce til afspilning af divx/xvid.

Den er jo kodefri, så der var jo selvfølgelig ingen problemer med at vise hverken region 1, 2, 3 eller 4 dvd-film. Den er en anelse bedre end min gamle Sony DNP-NS405 dvd-afspiller på det punkt - og faktisk mere lydløs.

Den har stået og optaget FCK-Lyngby, mens jeg var på arbejde, og da jeg kom hjem var min kæreste overrasket over, at den havde stået og optaget - DEN "SIGER" INGENTING. Den optager også nu, og selv om jeg skruer ned for lyden, så kan den ikke høres.

Jeg har lige nået at redigere i FCK-Lyngby kampen inden den blev sat til at optage på ny. Det er gået ret smertefrit med at fjerne overskydende optagelse som reklame-pauser og Peter Schmeichel's optakt til "en fantastisk fodboldaften".

Jeg vil endnu ikke give mig ud i at brokke mig over noget, da det er min første optager, og jeg kan have overset noget, som jeg lige nu mener ville have gjort den bedre :)

Men af gode ting: Jeg synes, den er nem at håndtere, god afspiller (dvd), lydløs, HDMI-kabel medfølger.

Til top
Kristian_thj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 21:28
Oprindeligt skrevet af Callie Callie skrev:

Mht levering i fælleskøbet, så bestilte jeg EH57 i går
formiddags og fik den med posten idag, så det går tjept :)

Wouw det var ret hurtigt. Jeg har nu i går bestilt en EH57 til 3.199,- hos
Sparshop.dk. Får den leveret i morgen... GLÆDER MIG. Men fortæl endelig
om dine erfaringer med din nye 57'er.
Bedste hilsner fra
Kristian
Panasonic EH57 blev det, takket være dette forum. Tak for alle posts!
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 21:37
Hej Callie - mange tak skal du have. Jeg tror sikkert at du får styr på billedformatet
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Callie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2005
Sted: Vestamager
Status: Offline
Point: 563
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2007 kl. 12:19

Endnu en dag med maskinen og flere erfaringer rigere...

1) Mht. billedformatet så er der ikke noget at gøre. Signalet fra maskinen er nu engang med bjælker i siden, men via zoom på TV'et kan jeg minimere det - Jeg vil nu mene, at ved afspilning af divx og lign. så er billedet bedre, når jeg bruger min Xbox som extender.

2) Efter at have brugt mere tid foran TV'et kan jeg konstatere, at der selvfølgelig er stor forskel i billedkvaliteten på min gamle Sony DVD-afspiller og denne afspiller. Billedet er meget bedre på pana'en. En af grundende er selvfølgelig at signalet nu er progressivt i modsætning til før. Ud fra hvad jeg har været spist af med førhen, så er det en rigtig god afspiller, synes jeg.

3) En lille ting der gik mig på, var når jeg redigerede i optaget materiale. Den irritation er dog gået væk - jeg brugte til at starte med "divide" for at redigere, men har da fundet ud af, at det er meget lettere at lave kapitler og så efterfølgende slette kapitlerne med reklamerne i - det går lidt hurtigere end divide funktionen... Klap på skulderen

3,5) Billedkvaliteten er udemærket selv ved LP optagelse

4) 2. dag og kæresten har allerede taget den til sig: "Kan du ikke lige optage det her i aften?" - og hun mente vi ikke ville få brugt den så meget

//Casper

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2007 kl. 12:26

Hej Callie - er der det kun ved afspilning af divx der er bjælker eller er der også bjælker ved afspilning af egentlige tv optagelser?

Godt kæresten har lært at sætte pris på din nyanskaffelse

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Callie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2005
Sted: Vestamager
Status: Offline
Point: 563
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2007 kl. 12:28
Det er kun ved divX. Afspilning af egne TV-optagelser er rene perler
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2007 kl. 12:32
Hej igen Callie - lyder rigtigt godt - tak skal du ha

Redigeret af Hother - 03-Maj-2007 kl. 12:32
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 11>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu