recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb! Pioneer Plasma PDP-??8XD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb! Pioneer Plasma PDP-??8XD

Besvar Besvar Side  123 76>
Forfatter
Besked
Sekam Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb! Pioneer Plasma PDP-??8XD
    Sendt: 07-Juli-2007 kl. 14:50

Hej alle.

Jeg er selv blevet hooked på Pioneers PDP-508XD

Så jeg tænkte om der var andre i samme situation, så vi måske kunne få stablet et fælleskøb på benene.

Der kunne f.eks. vælges imellem.

50" Pioneer PDP-508XD Kr. 37.999,00 ca. Specs

42" Pioneer PDP-428XD Kr. 27.499,00 ca. Specs

Mvh

Sekam

Redigeret af Sekam - 07-Juli-2007 kl. 15:02
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9401
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2007 kl. 15:07

Synes i skulle holde jer langt væk fra et Pioneer fælleskøb.

Tænk på hvordan det sidste endte.

En producent + forhandler der ikke levede op til de midste forventninger.

Vent hellere et ½år med at købe en af de nye pioneer, så burde man være i stand til at få oplyst hvilke uheldige features dette nye tv har....

Pioneer gør absolut intet for at hjælpe hvis der er noget galt med det, da de kører efter deres egne tolerancer/målinger.

De har muligvis rettet fejlene fra 427, men jeg tvivler....

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2007 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Pioneer gør absolut intet for at hjælpe hvis der er noget galt med det, da de kører efter deres egne tolerancer/målinger.

Hvis der er noget RIGTIGT galt med fjernsynet, så bliver det selvfølgelig repareret eller byttet.
Til top
ptheglev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2006
Point: 670
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2007 kl. 17:47
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Pioneer gør absolut intet for at hjælpe hvis
der er noget galt med det, da de kører efter deres egne tolerancer/målinger.

Hvis der er noget RIGTIGT galt med fjernsynet, så bliver det selvfølgelig
repareret eller byttet.

Der var også noget rigtig galt med 427XD - værre hos nogen end hos andre,
men galt var det.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2007 kl. 02:08
Det er der jo tydeligvis ikke, når de ikke er blevet byttet eller repareret. Det kan være DU synes det, men en decideret defekt er og bliver det altså ikke. Og det er indiskutabelt. Hvis fjernsynet ligepludselig mistede evnen til at gengive rød, eller noget, så var det en fejl, og så skulle selv Pioneer nok få byttet eller repareret.
Til top
mstoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2007
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2007 kl. 21:46
NYESTE INFORMATION:

Det må siges at være noget af en rutschebane vi alle har været igennem. Lad os tage en dyb indåndning og atter få overblik over situationen, så vi kan få stablet nogle leveringer på benene. Vi kører selvf. videre med de nye priser, så noget godt er der trods alt kommet ud af det.

Jeg tillader mig for god ordens skyld at starte fra begyndelse. Jeg har allerede været i kontakt med enkelte som ønsker at deltage. Disse står noteret længere nede i dette indlæg. Hvis du ønsker at deltage, men dit navn ikke står på nedenstående liste, bedes du blot melde ud til mig. Jeg har samtidig genopridset hele proceduren omkring bestilling, levering, priser ect.!

Du kan vælge fragt til døren i hele landen for £115 per skærm, BULK levering til Århus for £75 eller BULK til KBH for £50. Ligeledes per skærm. BULK foregår således at 4-6 personer går sammen om at få sendt en palle til en fælles adresse hvorefter skærmene afhentes i samlet trop. Til efterfølgende fællesafhentning kan det anbefales at leje en kassevogn. Dette koster få hundrede kroner for en hel dag og deles mellem de fire-seks købere. Fællesafhentning koordineres internt mellem de deltagende købere. Sidste G8 levering var BULK til KBH og forløb fuldstændig smertefri. Der stilles ikke en leveringsadresse til rådighed ved BULK Århus, da dette er udenfor speditørens område, hvilket også forklarer den højere pris. Det skal derfor aftales internt mellem deltagende på BULK Århus, hvortil leveringen skal foregå.

Ligegyldig hvilken model og leveringsform du beslutter dig for, så er bestillingsproceduren den samme. Du bestiller det ønskede udstyr direkte hos leverandøren (KrishAV.co.uk). Dernæst sender du en personlig email til leverandøren, mailadressen får du oplyst af mig via PB samt en kode som skal inkluderes i emailen.

Under emne mærker du din mail med den oplyste kode. Koden er til for leverandørens skyld, således at han ved hvordan han skal behandle din bestilling. Du skriver ligeledes dit fulde navn, samt adresse og hvilke varer du netop har bestilt på hans side. Ligeledes bør du nævne om du ønsker levering til døren eller KBH/Århus BULK. Sidst men ikke mindst skal du vedhæfte personID. Dette er for at øge sikkerheden omkring fælleskøbet. Gyldigt personID skal indeholde dit navn og din adresse. Det kan være et scan af kørekort, pas, sygesikringskort ect.! Det kan ligeledes være et screenshot af din netbank som du dernæst vedhæfter emailen.

Så snart din bestilling er afsendt bedes du ligeledes informere mig evt. her på recordere via PB. Jeg skal dog kun bruge dit fulde navn samt hvilke varer du har bestilt, således at jeg kan synkronisere med leverandøren.

PRISER:

428XD kr. 16.750

508XD kr. 24.154

LX508D kr. 33.000

LX608D kr. 50.000

Tilbehør:

PDP-S59 Underside Speakers kr. 1.450

PDP-S58 Sidemounted Speakers kr. 2.100

Vægbeslag / Fod kr. 1.375

STATUS:

KBH:

MaXer
lapo (2 stk.)
Sjaki

Århus:

Wickings
Voodoo
anvan

Ovenstående har alle afgivet bestilling. Der er yderligere bestilt 2 stk. LX til hjemmelevering.

Redigeret af mstoft - 12-September-2007 kl. 11:42
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2007 kl. 22:01

Det er der jo tydeligvis ikke, når de ikke er blevet byttet eller repareret. Det kan være DU synes det, men en decideret defekt er og bliver det altså ikke. Og det er indiskutabelt. Hvis fjernsynet ligepludselig mistede evnen til at gengive rød, eller noget, så var det en fejl, og så skulle selv Pioneer nok få byttet eller repareret.

Drop nu din uendelige afvisning af, at vores problem er en mangel. Vi mener det er en mangel, det mener Pioneer ikke, men det medfører ikke, at de har ret (og heller ikke det modsatte). Hvis enhver producent blot kunne afvise enhver mangel, med henvisning til deres interne specifikationer, så ville vi forbrugere stå meget dårligt. Pioneer har røvrendt deres kunder omkring problemerne med 427 og de vil meget vel gøre det samme, hvis de nye modeller har samme problem eller et lignende.

Så jeg kan også kun anbefale, at man venter minimum et ½ år, før man køber noget som helst fra Pioneer, så man har en ide om, hvilke problemer de nye modeller har.

Redigeret af Sandal - 08-Juli-2007 kl. 22:02
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
ptheglev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2006
Point: 670
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2007 kl. 22:12

Det er der jo tydeligvis ikke, når de ikke er blevet byttet
eller repareret. Det kan være DU synes det, men en decideret defekt er og
bliver det altså ikke. Og det er indiskutabelt. Hvis fjernsynet ligepludselig
mistede evnen til at gengive rød, eller noget, så var det en fejl, og så
skulle selv Pioneer nok få byttet eller repareret.

Jeg kan jo blot henvise til Sandals udmærkede arbejde, hvor han samlede
omkring 20-30 ejere af 427/4270, der nok ikke er enige med dig.
At Pioneer i den til dato nok svageste udredning og fejllokalisering i dén
grad vælger at løbe fra sit ansvar, er jo ikke ensbetydende med, at de har
ret. De er -desværre- bare så store, at en kamp mere eller mindre er tabt
på forhånd.

Til top
Carll Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2007 kl. 22:17

Det er sgu ellers et fedt TV. Jeg har lige skiftet fra 507 til 508.

Tydelig bedre sort gengivelse, samt hurtigere skift mellem kanalerne er de første plusser jeg har oplevet.

Om det så er de ekstra penge værd kontra Pana eller Samsung skal jeg lade være usagt.

Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2007 kl. 22:32

Oprindeligt skrevet af Carll Carll skrev:

Det er sgu ellers et fedt TV. Jeg har lige skiftet fra 507 til 508.

Der var heller ingen problemer med 507, da dette er et andet panel, end det der sidder i 427. Så jeg tror roligt, at folk kan købe et 508, de skal blot være varsomme med, at købe et 428, da dette meget vel, kan have samme problem som 427.

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Sekam Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Maj-2005
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2007 kl. 22:38
Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Der var heller ingen problemer med 507, da dette er et andet panel, end det der sidder i 427. Så jeg tror roligt, at folk kan købe et 508, de skal blot være varsomme med, at købe et 428, da dette meget vel, kan have samme problem som 427.

Hvori ligger forskellen på de 508 og 428, udover opløsning og størrelse?

De er vel lavet efter de samme forskrifter?

Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2007 kl. 22:40
Folk der har problemer med deres gamle Pioneer bør blande sig udenom et evt fælleskøb af den nye model. Der er MASSER af indlæg i andre tråde om det emne.

Lad denne tråd blive på emnet, please.

Jeg er absolut interesseret

Til top

Besvar Besvar Side  123 76>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu