|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Lund@DK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 17-Juli-2007 kl. 19:42 |
Hej med jer..
Det er simpelthen utroligt.. Købe en Playstaion 3, og hold op hvor er den fed, men glansen går sku af den når den larmer som en hårtørrer! Jeg sende den så tilbage, efter at have læst om flere tilfælde af larmende maskiner = Defekt! Så modtager jeg en ny, og igen... Phfyyyyyyyyyyyyyyyh..... BLÆSERSTØJ! Hvad er det for noget sjusk. Helt ærligt, et stort firma som Sony der laver den fremtidsmaskine bør i alle tilfælde have styr på tingene. Man kan ikke længere kalde det en børnesygdom! Hvad kan jeg gøre ved problemet? Sende l**tet tilbage, og droppe håbet om en "ikke mandags-model"? Vente på en update det fixer problemer? Sende Sjukstaion 3 tilbage, og håbe på en ny uden problemerne? Mit råd er pt: Hold jer fra PS3 indtil der kommer en udmelding fra Sony. Man bliver trist til mode over den. Hvem gider se en film på sit lækre tv, med lækkert lyd, og dyre kabler - Med konstant larm i omgivelserne? Mvh Kasper. ![]() ![]() ![]() |
|
Jamen jah!
|
|
![]() |
|
MightyDuch ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Hej Kasper Jeg oplevede samme problem. Jeg havde sat PS3'en ind på en hylde oven over HD'optageren, men opdagede hurtigt at den ikke kunne af med varmen, hvilket resulterede i konstant og meget høj blæser. Men nu har jeg placeret maskinen i "fri luft", og oplever slet ikke problemer i samme omfang som før. Blæseren kører da ind i mellem men slet ikke i samme omfang og med samme støjgene som før.
Mvh Jacob |
|
Have mercy I'm only a rookie :)
|
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Hvad vil du med denne tråd ? det har her på siden længe været snakket om dette emne. Men køb dig en Xbox360 og få en korntørre
![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
Lund@DK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Jeg vil gere skabe fokus på problemet! Det er som bare det min ven. |
|
Jamen jah!
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Tror du blæser problemere mere op end det er. Lad din konsol få lidt fri luft. Er altså sjælendt at min kommer op på niveau 3.
Og så sagt opfattter vi støj forskelligt |
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
Min PS3 er ligeglad med, hvor jeg placerer den. Den går op på niveau 3 i idle og op på niveau 4 ved opskalering af DVD film.
![]() Ifølge sælger er det en meget normal opførsel. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Min har nu stået i min vindueskarm i 1 time med åben vindue = Masser frisk luft! Den støjer stadig meget (som før) selvom den ikke laver noget, altså den står i lobby'en uden aktivitet. Tror der er et problem for Sony, som ikke engang de selv kan styre. Om det er kølepasta, hardware eller software må kun Sony vide! Jeg ved kun at det er for dårligt at kunder skal stå i denne situation ;) |
|
Jamen jah!
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() |
tror også du har været uheldig et par gange.. min når heller ikke over niveau 3.. men du skal endelig ikke tro det bliver bedre med en xbox 360 hvis du nu overvejer den istedet... Måske bare aflevere den tilbage og vent et års tid? |
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
Jeg må indrømme, at jeg er tæt på at bestille en ny PS3 fra Elgiganten bare for at se, om den også støjer. Hvis den gør det, kan jeg jo bare benytte mine 30 dages retturet.
![]() |
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
ja og se alt det du får med for 4699 .. her |
|
![]() |
|
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
Hvordan ser man hvad blæserniveau den kører på?
|
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Du kan ikke se det men hører det, når man starter den op kører blæserne lige et par sek. Derefter skulle der være stille "man kan lige hører den hvis man ligger øret ned til den" det er niveau 1, så er det bare med at lytte hvor mange gange den skifter niveau. |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |