|
|
Besvar ![]() |
Side 123 14> |
Forfatter | |||
degofedal ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 16-April-2007 kl. 11:30 |
||
Hej Jeg vil høre om der evt. kunne blive mulighed for et fælleskøb på Samsung kommende 40" i M86-serien - LE40M86BD. Jeg undskylder på forhånd hvis der er noget jeg har misset ift. kotumen vedr. fælleskøb. Jeg læste at det normalt er modeller som ikke er på markedet endnu, så jeg tænkte jeg ville undersøge muligheden for køb gennem recordere.dk. Samsung officielle side: Review af selv samme model: Andet: Her er nogle citater af hdtvtest.co.uk review: Glossy skærm: "The reflections are not obvious when there's light output from the TV (i.e. when it's on), but during dark scenes it's not hard to see myself and my surroundings on the screen" Panelet: Farver, kontrast, gamma mv.: 1:1 pixelmapping: Tip (M87): http://forums.hdtvtest.co.uk/index.php?topic=18.0 ------------------------------------------------------------ --------
PROS CONS ------------------------------------------------------------ -------- Jeg hopper fra pga. af for lange udsigter. "Kornmod" har kontaktet "Lars" og har fået oplyst at der kan gå op imod 2 måneder inden der sker noget. Side 6 i denne tråd. Held og lykke til jer andre :) Stor hilsen Redigeret af degofedal - 29-April-2007 kl. 11:16 |
|||
![]() |
|||
Kehler ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-April-2007 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
||
Jeg stemmer max for xD
|
|||
![]() |
|||
Phille69 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
Count me in!!!!
![]() |
|||
![]() |
|||
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
||
![]() Jeg er også 100% med og min bror er også interesseret! |
|||
![]() |
|||
petermou ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
||
Er også interesseret i M86 40".. hvor hvor tilmelder man sig fælleskøb?? er ny herinde og de fælles køb jeg har fundet indtil videre har alle været lukket?
|
|||
![]() |
|||
degofedal ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
||
Jeg (er også ny herinde) har forstået det sådan at hvis der er tilstrækkeligt mange interesserede i en bestemt model, vil recordere.dk tage bolden og kontakte nogle forhandlere. Derefter vil der blive lavet en side for det givne fælleskøb hvor du kan taste dit navn, adr. osv. ind som tilmelding. Mvh Jeppe |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() |
||
Korrekt, men hvis du vil skabe lidt interesse om et Samsung tv, bør du måske fortælle hvorfor dette Samsung er så fedt. Hvorfor bør folk overveje dette tv ? Det er op ad bakke men det kan lade sig gøre. |
|||
![]() |
|||
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
||
Burde HDTV's konklusion ikke være nok ? :
"Make no mistake, the Samsung LE40M86BD is easily among the best in its class, certainly miles better than its predecessor LE40F71BX" "Unless you're a videophile who demands the absolute best in shadow detail and colour accuracy, I don't think you can go wrong with this LCD TV." Og det er et TV til 15.000 kr. ![]() Tape Connection Jeg kan da også forstille mig M86 er perfekt til medie center da det har 3 HDMI stik der alle har 1:1 pixelmapping. |
|||
![]() |
|||
LuxAeterna ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
||
Jeg er også frisk på et køb!
|
|||
![]() |
|||
petermou ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
||
jeg er ihvertfald klar på et hvis der kommet et her engang..
|
|||
![]() |
|||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
||
Syntes lars burde kigge påe t fælleskøb fra 26 tommer op til 46 tommer ihverfald.. har selv 2 lcd i forvejen, men 26 tommer i soveværelset er ikke så in mere.. skal ha noget større.. |
|||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har opdateret det oprindelige indlæg med nogle citater fra hdtv's review. Jeg vil anbefale alle at læse det deres vurdering af tv'et. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |