|
cdrohlinge24, -erfaringer? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||||||||||||||||||
thomil
Ny bruger Oprettet: 10-Januar-2005 Status: Offline Point: 7 |
Emne: cdrohlinge24, -erfaringer? Sendt: 10-Januar-2005 kl. 23:34 |
|||||||||||||||||
Har nogen handlet hos netstedet http://www.cdrohlinge24.de/ ? Det ser temmeligt billigt ud, -noget billigere end noget andet jeg har set. Det er tilsyneladende fra Luxembourg, -jeg kan ikke helt gennemskue om man skal beregne told/moms oveni. Ved nogen noget?
v.h. Thomas Andersen |
||||||||||||||||||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 10-Januar-2005 kl. 23:42 | |||||||||||||||||
Hej Thomas Nej, ved køb indenfor EU kommer der ingenting oveni. Den pris du betaler i netbutikken er den endelige pris. /Lars |
||||||||||||||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||||||||||||||||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Sendt: 11-Januar-2005 kl. 12:50 | |||||||||||||||||
Ja, jeg bestilte nogle skiver i tirsdags, pengene blev trukket torsdag, pakken blev forsøgt afleveret fredag af DHL.
Nu har jeg så fået pakken i dag, tirsdag, så det har taget én uge ialt. De var pakket godt ind, og fragten er kun 4-6 euro, men det er besværligt at de ikke kan hentes på posthuset, når man ikke er hjemme ved modtagelsen. |
||||||||||||||||||
Venlig hilsen
KB |
||||||||||||||||||
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 11-Januar-2005 kl. 13:10 | |||||||||||||||||
Er det ikke DVDRohlinge24 du har handlet med? Det ser ud til at CDRohlinge24 er en anden butik!
Den tyske moms kan i visse tilfælde blive udskiftet med dansk moms (når butikken sender for mere end kr. 280.000,- til Danmark) - men det er butikken selv der skal sørge for at opkræve dansk moms. Dog er jeg aldrig selv stødt på en medie forhandler der pludselig ændrer pris undervejs (til at indeholde dansk moms). /Lars Redigeret af laursen |
||||||||||||||||||
Redaktør, recordere.dk
|
||||||||||||||||||
thomil
Sendt: 11-Januar-2005 kl. 14:06 | |||||||||||||||||
Der er en del andre netsider der minder om cdrohlinge24, bl.a. dvdrohlinge og cdrohlinge (uden "24"). Jeg kan ikke finde særlig meget om denne side på nettet. Måske er den ny. Brixen, Jeg er spændt på om det virkelig er det sted du har handlet, og om du er blevet opkrævet ekstra ved modtagelsen. Thomas Andersen Redigeret af thomil |
||||||||||||||||||
Brixen
Sendt: 11-Januar-2005 kl. 18:03 | |||||||||||||||||
Jo - det er min fejl - det ER DVDRohlinge24.com, jeg har handlet med - men firmaet ligger i Tyskland - I.A. Dretschler i Losheim - og pengene er trukket af Dretschler i Remich, Lux. |
||||||||||||||||||
Venlig hilsen
KB |
||||||||||||||||||
Brixen
Sendt: 11-Januar-2005 kl. 18:20 | |||||||||||||||||
Ja, det var det der forvirrede mig.
Jeg blev ikke krævet noget fra DVDRohlinge24.com, men jeg havde også betalt tysk moms. Mht. cdrohlinge24.de ved jeg ikke noget om momsen. Du har ret i at det kan forvirre, hvad der står på cdrohlinge24.de's hjemmeside. Danmark er ikke nævnt. Für Artikel, die von der CDRohlinge24 AG angeboten werden und an Zielorte innerhalb der Europäischen Union (EU) versandt werden, muss Mehrwertsteuer berechnet werden. Die Mehrwertsteuerraten für Artikel, die innerhalb folgender Länder verschickt werden, sind wie folgt:
Wir
werden in den oben genannten
Ländern wie ein inländisches
Unternehmen behandelt und führen
die Mehrwertsteuer auch in den
einzelnen Ländern ab , so dass
Sie als Händler den vollen
Vorsteuerabzug nutzen können. Redigeret af Brixen |
||||||||||||||||||
Venlig hilsen
KB |
||||||||||||||||||
thomil
Sendt: 11-Januar-2005 kl. 20:58 | |||||||||||||||||
Jeg har sendt dem en mail. -skriver tilbage når jeg får svar fra dem... Thomas |
||||||||||||||||||
thomil
Sendt: 13-Januar-2005 kl. 23:33 | |||||||||||||||||
Nå, her er deres svar: "dear customer, -synes ikke det er vanvittigt informativt. Jeg tror egentlig ikke der er yderligere omkostninger ved at købe der, men jeg vælger nu alligevel den godt afprøvede dvdrohlinge24. Hvis andre prøver cdrohlinge24 så giv endelig besked. Thomas Andersen Redigeret af thomil |
||||||||||||||||||
cfmpfm
Ny bruger Oprettet: 16-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
Sendt: 14-Januar-2005 kl. 04:24 | |||||||||||||||||
Hej. Jeg er godt klar over at man skal passe på med at vurdere en forhandler udfra en enkelt dårlig oplevelse - jeg vil dog alligevel lige fortælle om en sag jeg har i gang med DVDRohlinge24. Hilsen Er lige kommet i tvivl om dette indlæg burde have været i forumet forhandlere. Såfremt det skulle det kunne en admin så ikke flytte det for mig? Man er vel newbie Redigeret af cfmpfm |
||||||||||||||||||
cfmpfm
Ny bruger Oprettet: 16-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
Sendt: 15-Januar-2005 kl. 01:48 | |||||||||||||||||
Har i går modtaget flg. mail fra dem .. så venter med lidt tålmodighed igen: Hello,
we are absolutely sorry about the delivery problems. We have received the message from DHL, that your package unfortunately was sorted wrong. We are sure, that now you will receive your order within the next days.
Mit freundlichen Grüßen / Kind Regards Holger Krause Support Dretschler.com s.a.r.l. 17, rue Foascht L-5534 Remich Redigeret af cfmpfm |
||||||||||||||||||
nstaal
Ny bruger Oprettet: 15-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Sendt: 31-Januar-2005 kl. 07:30 | |||||||||||||||||
Jeg bestilte hos DVDRohlinge den 13.1.05 og den 14. skrev de til mig at pakken var afsendt. Den 28. spurgte jeg efter pakken og får dette svar: Hello, DHL has some problems with the delivery. We reclame this. But we do not want that you have to wait more. We send it again yesterday to you. Mit freundlichen Grüßen / Kind Regards Silke Biermann Support Dretschler.com s.a.r.l. 17, rue Foascht L-5534 Remich |
||||||||||||||||||
Niels
|
||||||||||||||||||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |