|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 13:20 |
|
Hej Har netop snakket med værten for KONTANT på DR1. De ville have haft mig i studiet vedr. min underskriftindsamling mod de lange sagsbehandlingstider i forbrugerklagenævnet. Desværre måtte jeg sige nej tak på grund af sygdom. Men tirsdag kl 21.25 skulle de altså kigge på forbrugerklagenævnet. Bare til orientering. |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Så netop Kontant her. Et rigtigt interessant indlæg.. (og i guder hvor er hun dog dum hende familie ministeren. Svar dog på spørgsmålene, kvinde!!!!). Anyway.. Det interessante er, at Dansk Erhverv også er enig i, at forbrugerklager tager alt for lang tid. Dvs. Dansk Erhverv burde netop støtter op omkring din underskriftindsamling. Ærgeligt du ikke kunne være med edtwodth.. Men jeg tror nu nok der sker noget nu alligevel. Det var godtnok ikke mange rosende ord der fulgte med til fordel for forbrugerklagenævnet |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Det er altid godt med fokus på problemet, men synes ikke det var det bedste program her til aften. Det handlede alt for meget om de enkle sager og ikke generelt på problemet omkring de meget lange sagsbehandlingstider. Men nu må vi bare håbe, at der faktisk sker noget. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() |
|
Har netop set udsendelsen kontant på DR1 hvor ministeren skulle svare på hvorfor sagsbehandlingen i forbrugerklagenævnet tager så lang tid. Og jeg kan kun sige: hold da op, hvor er jeg skuffet. For det første svarede ministeren kun i generelle vendinger og gav folk ret i de helt åbenlyse sager, der blev vist. Hun kom ikke med nogle konkrete forslag overhovedet. Hun var sikkert blevet instrureret af sin spindoktor til ikke at love noget som helst. Så kan det næsten være lige meget, at jeg ikke har modtaget noget svar fra hende.... Ministeren har jo været/er stadig? virksomhedsejer så måske er hun inhabil? bare en tanke... For det andet er jeg dybt skuffet over den måde KONTANT tog sig af sagen. 2-3 spørgsmål til ministeren og der var overhovedet ikke noget bid i studieværten i aften. Han forsøgte ikke på noget tidspunkt at presse ministeren overhovedet. På mig virkede det som om han bare skulle have aftens udsendelse overstået. Det er en ommer DR! Jeg ved ikke hvad jeg havde forventet, men hold da op hvor er jeg skuffet. |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Det kommer forhåbentlig ikke som en overraskelse? Politikere snakker (næsten) altid uden om. Det er ikke nødvendigvis fordi hun ikke gerne vil sige noget, men det er sjældent at politikerne selv sammenstrikker de forslag der bliver fremsat, så det er slet ikke sikkert hun ved hvilke ideer der er på bordet. Det faktiske arbejde henligges normalt til jurister og arbejdsgrupper. Men det lyder da til, at de arbejder på det, så nu må vi se om der sker noget. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg mener bare at man må forvente sig lidt mere når en minister er inviteret i et studie hvor hun på forhånd ved hvad der skal debatteres. For mig virkede det som om hun kun lige havde fået et 5 min oplæg fra sin spindoktor. hun vidste jo overhovedet ikke hvad der foregik. Men igen, jeg er nok farvet på forhånd og derfor utrolig skuffet. øv øv øv øv |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Programmet var måske ikke det bedste, men bare det at det får den form for opmærksomhed, det skal nok skabe en del ravage i systemet. Og specielt at kunne udstille en minister, der åbentlyst har så lidt styr på hendes ministerie, og samtidig så lidt begreb om virkeligheden, det er altid noget der giver anledning til uro
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu bliver der jo udskrevet valg. Og det er jo både godt og skidt. Skidt fordi denne lille sag så drukner i en valgkamp. Godt fordi vi så måske kan få en anden minister der måske ved lidt mere om sit stofområde. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Medierne mener hele tiden at der komme valg, så jeg vil høre ordet fra Fogh før jeg tror på noget. Men du har helt ret i, at sagen ikke vil blive debateret i valgkampen (det bliver vel velfærd og udlændige), men dermed er det ikke sikkert at der ikke sker noget. Hvis der allerede er nedsat en arbejdsgruppe, så bliver den ikke bare stoppe pga. et valg. |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu det det nu 100% sikkert at han udskriver valg Når der kommer en valgkamp bliver mange ting jo desværre udskudt. det var det jeg mente |
||
![]() |
||
![]() |
|
På et eller andet tidspunkt bliver det helt sikkert udskrevet valg, men så længe Anders Fogh ikke selv har sagt det, så er der ikke udskrevet valg i dag, uanset hvor mange ministre der bekræfter dette. |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Så blev der udskrevet valg: http://www.folketinget.dk/default.asp?id={50F78C0D-0F8B-4BBE -B382-6CA1FEE9E2D7} |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |