|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() Sendt: 23-Oktober-2007 kl. 01:25 |
Jeg skal have udskiftet mit HTPC strømforsyning (standard ATX). Jeg overvejer en af de nye Chill Innovation strømforsyninger:
http://chill-innovation.com/cp450a4-specs.asp Mit krav er at den skal klare minimum 400 WATT, understøtte ATX standard 2.2 - og ikke mindst være lydløs, da den skal bruges i mit mediacenter. Er der nogen, som kan bekræfte at ovenstående er et ok valg, eller er der andre anbefalinger / links til tests? Redigeret af Nullermanden - 23-Oktober-2007 kl. 01:29 |
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() |
Seasonic, det er et super mærke, stabil og meget stille..... Har selv en modulær, og det er guld i en HTPC, da du så slipper en masse kabel rod, og dermed får bedre airflow. Mvh LBA75 |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Yup seasonic skulle være sagen. Check evt. http://www.silentpcreview.com/ |
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Tak for tippet og linken til jer begge. Hvilken model har I selv valgt? |
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Tak for hjælpen Jeg endte med at bestille Seasonic S12II-430 430W v2 Redigeret af Nullermanden - 27-Oktober-2007 kl. 16:44 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |